Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار به مسی: تبریک باشد برادر

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن دریافت ششمین توپ طلا برای لیونل مسی را تبریک گفته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکیپ" فرانسه، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا برای ششمین‌بار توانست توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد که این یک رکورد در تاریخ فوتبال جهان است. نیمار که سال‌های زیادی در کنار مسی فوتبال کرده و روابط خوبی نیز با هم دارند، با پخش تصویری از مسی را در صفحه انستاگرام خود نوشت: «تشکر از فوتبال. به برادرم تبریک می‌گویم».

FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش بارسا به ششمین توپ طلای مسی؛ تنها یکی همیشه

این ستاره برازیلی که رابطه بسیار خوبی با مسی دارد و در تابستان تا آستانه بازگشت به آبی اناری‌ها پیش رفت اما در نهایت در پاری‌سن‌جرمن ماندنی شد. از نیمار به عنوان جدی ترین رقیب برای رونالدو و مسی یاد می‌شد اما آسیب دیدگی‌های زیاد این بازیکن و تصمیم اشتباه او در جدایی از بارسلونا باعث شد تا از روزهای اوجش فاصله گیرد و فعلا شانسی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان نداشته باشد.

لیونل مسی همانطور که پیش بینی می‌شد دوشنبه شب با تصاحب ششمین توپ طلا، به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2019 برگزیده شد و رکوردی بی‌سابقه را ثبت کرد. کاپیتان 32 ساله تیم ملی آرجنتین و ستاره نامدار آبی-اناری پوشان شهر بارسلون با نمایش درخشانی که در رقابت‌های این فصل از مسابقات لالیگا و نیز لیگ قهرمانان اروپا از خود نشان داد پیش‌بینیِ برندهٔ توپ طلای سال را از هر زمان دیگر آسان‌تر کرده بود.

لیونل مسی پیش از این در سال‌های 2009،2010،2011،2012 و 2015 موفق به کسب جایزه توپ طلا شده بود. این نخستین بار در تاریخ فوتبال است که بازیکنی بیش از پنج بار برنده این جایزه ارزشمند می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала