Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن همچنان خواهان ترک لندن است

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستین اریکسن هافبک دنماریک تاتنهام قصد تمدید قرارداد با ای باشگاه لندنی را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، با وجود آمدن ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام، کریستین اریکسن همچنان قصد ماندن در این تیم را ندارد. این بازیکن می‌تواند ماه آینده با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، تاتنهام را ترک کند و باید دید واکنش مورینیو نسبت به این بازیکن چه خواهد بود و اجازه می‌دهد یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام در چند سال گذشته راه خروج را پیش بگیرد یا در نهایت در لندن ماندنی می‌شود.

کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آغاز مذاکرات رئال و یوونتوس برای جذب اریکسن

این هافبک دانمارکی تاتنهام در کنار توبی آلدرویلد و یان فرتونگن از جمله بازیکنانی هستند که هنوز قراردادشان را با این تیم تمدید نکردند. با این حال آمدن مورینیو به تاتنهام هم اریکسن را قانع نکرده است تا نسبت به تمدید قرارداد با این تیم مجاب شود. رئال‌مادرید در فصل پیش تلاش بسیاری برای خرید این بازیکن کرد و یوونتوس و اینتر نیز پیشنهادهای خودشان را به مدیربرنامه‌های این بازیکن ارائه دادند.  اریکسن در سال 2013 از آژاکس راهی تاتنهام شد و در این تیم بازی‌های درخشانی ارائه داده است و مورد توجه چند تیم بزرگ اروپا قرار دارد.

تاتنهام باید فردا شب در لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس و جذاب در خانه منچستریونایتد به میدان برود که بازگشت مورینیو به اولدترافورد از اتفاقات ویژه این هفته لیگ برتر خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала