Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهارات رییس بارسلونا در مورد آینده مسی

© REUTERS / Christian HartmannЛионель Месси с семьей, Христо Стоичков, Френки Де Йонг с Микки Кимени на церемонии "Золотой мяч 2019"
Лионель Месси с семьей, Христо Стоичков, Френки Де Йонг с Микки Кимени на церемонии Золотой мяч 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا مدعی شد که نگرانی بابت آینده مسی ندارد و این بازیکن هنوز چیزهای زیادی برای بارسا خواهد انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، لئو مسی در حال حاضر تا پایان جون سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که این بازیکن در آغاز هر فصل می‌تواند قراردادش را بدون پرداخت مبلغ فسخ قرارداد، فسخ کند. این موضوع باعث نگرانی هوادران بارسا شده است و همه نگران آینده مسی در باشگاه بارسلونا اند.

Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حق مسی ده توپ طلا بیشتر از رونالدو است

جوزه ماریا بارتومئو پس از بازگشت از پاریس به بارسلونا در این مورد صحبت کرد و مدعی شد که جای نگرانی وجود ندارد.

بارتومئو در مورد آینده مسی به موندو گفت:« آرام باشید. مسی در این‌جا می‌ماند و به قراردادش وفادار خواهد ماند. من از این بابت نگرانی ندارم.»
بارتومئو در پرسش به تمدید قرارداد مسی با احتیاط گفت:« تمدید قرارداد موضوع دیگری است و وابسته به شرایط . اکنون اجازه بدهید که مسی و هواداران از توپ طلای ششم لذت ببرند و بعدها در این مورد چیزهای خواهم گفت.»

این در حالیست که رییس باشگاه بارسلونا قبل از این خواهان قرارداد بستن با مسی تا زمان خدا حافظی این بازیکن از دنیای فوتبال بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала