Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پول مانع پیوستن بنزما به رئال نشد

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژان میشل آولاس رییس باشگاه لیون فاش کرد که منچستریونایتد برای امضای قرارداد با کریم بنزما پول بیشتری نسبت رئال مادرید پیشنهاد داده بود.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در سال 2009 از باشگاه لیون با مبلغ 35 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و در این مدت به عنوان مهاجم مهمی برای رئال مادرید بازی کرده است.

کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کریم بنزما رکورد تاریخی هانری را شکست

آولاس رییس باشگاه لیون ادعا می کند یونایتد مشتاق بود او را به اولدترافورد ببرد اما این رئال بود که موفق شد با 35 میلیون یورو این بازیکن را به مادرید ببرد.

رییس باشگاه لیون ادعا می کند که یونایتد پول بیشتری برای عقد قرارداد با بنزما پیشنهاد داده بود اما کریم ترجیح داد به رئال مادرید برود، به همین دلیل لیون پیشنهاد کمتری را پذیرفت تا بنزما به رویایش برسد.

آولاس دراین مورد به بین اسپورت گفت:« وقتی کریم از لیون جدا می شد، دو پیشنهاد داشتیم که منچستر یونایتد و رئال مادرید بود. کریم مانند نبیل فکیربه دیدن من آمد گفت رویای من بازی برای رئال مادرید است. به همین ترتیب او با هزینه کمتری به رئال مادرید رفت.»

بنزما در رئال مادرید 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در جام حذفی( کوپا دلری) در ده سال کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала