Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار زیدان بر جذب پوگبا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان هنوزم که هنوز است در مورد پوگبا نظر مثبت دارد و می خواهد او را قطعا جذب نماید.

به گزارش اسپوتنیک، فده والورده در لالیگا سانتاندر و لیگ قهرمانان اروپا با درخشش در ترکیب رئال مادرید توانسته خود را در فکر زیدان جا دهد اما زیدان پوگبا را به هر قیمتی می خواهد و او را همچون قطعه گمشده پازل می بیند در حالی که حتی فکر می کند که این باشگاه به او بدهکار است چون این تنها خواست او هنگام بازنشستگی بود.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مادرید دیگر پوگبا را نمیخواهد ؛ والورده از مسی هم ارزشمند تر است

پوگبا که در ماه اکتبر با زیدان در دبی ملاقات کرد، علاقه خود را به یک توافق مشخص کرده و به همین دلیل است که وی از تابستان برای تمدید قراردادش تحت فشار منچستر یونایتد قرار گرفته و تا امروز این فشار ادامه دارد.

باشگاه فعلی وی تردید دارد که مصدومیت فعلی او واقعی نیست، همانطور که پاکو گونزالز پس از گذراندن بیش از نیمی از فصل در ریکاوری در دبی و میامی فاش کرد.

اوضاع برای او در منچستر خوب است ولی آنها می دانند که پوگبا می خواهد به رئال مادرید برود.

قرارداد این بازیکن در سال 2021 به پایان می رسد و وی می تواند از تمدید خودداری کند اما اکنون مشکل برای پوگبا و زیدان نسبت به این انتقال، راضی نشدن سران رئال است.

مدیران در برنابئو موافقند که او بازیکن بزرگی است، اما آنها در مورد چگونگی قرار گرفتن او در میادین جایی که والورده تأثیر زیادی دارد، تردید دارند و آنها نمی خواهند جلوی پیشرفت بازیکنان جوانی مثل او یا اودگارد را بگیرند.

این عدم تمایلِ هیئت مدیره بدان معنی است که عملیات پوگبا اکنون به نظر می رسد ماموریتی غیرممکن است.

این باشگاه معتقد است که پوگبا حداقل 120 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و برخی معتقد نیستند که برای او به اندازه ادن هازارد هزینه شود، در حالی که برخی دیگر نگران دستمزد او 16 میلیون یورو خالص در هر فصل هستند، گرچه زیدان اصرار دارد که این مورد نباید مشکل باشد.

زیدان در اول نوامبر گفت: "فکر نمی کنم والورده مانند پوگبا باشد".

مینو رایولا مأموری که سعی خواهد کرد به منچستریونایتد توضیح دهد که پوگبا می خواهد از آنجا خارج شود، تلاش دارد این انتقال انجام شود.

مسئله این قرارداد عدم تمایل باشگاه ها است با این که رئال مادرید نمی خواهد مانع از پیشرفت والورده شود در حالی که شیاطین سرخ نمی خواهند او را تسویه کنند.

هر دو نهاد در موضع خود قاطع هستند. هیچ یک از طرفین، زیدان و پوگبا انتظار ندارند که رویاهای شان در جنوری و یا جون به واقعیت تبدیل شوند، زمانی که پوگبا تنها یک سال از قراردادش باقی می ماند.

زیدان حرف پوگبا را تایید دارد که رئال مادرید مقصد انتخابی او است و او هیچ نوع جنگی را برای سرگرم کردن نخواهد کرد.

رئال مادرید به غیر از پوگبا، دو بازیکن دیگر را نیز دارد که در خط میانی مرکزی در حال بررسی است.

دونی فان د بیک از آژاکس محبوب ترین بازیکن برای باشگاه است و توافق فقط در مدت چند ساعت می تواند انجام شود.

نفر دیگر کریستین اریکسن است که تابستان با اتمام قراردادش تاتنهام را ترک می کند.

این بدان معناست که او می تواند به صورت رایگان منتقل شود، معامله ای که به طور بالقوه بسیار خوب برای زیدان جهت رد کردن پوگبا خواهد بود و هر هزینه ای که دارد اما او همچنین می داند که این باشگاه تردیدهای خود را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала