Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عمران حیدری در راه لیگ برتر پولند

© Photo / fb/AFFعمران حیدری
عمران حیدری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عمران حیدری ستاره تیم ملی فوتبال افغانستان پس از درخشش در لیگ یک پولند، پیشنهادات خوبی از تیم‌های معتبر لیگ برتری این کشور دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های معتبر ورزشی پولند خبر داده اند که دو باشگاه نامدار و لیگ برتری پولند از جمله “لخویا ورشو” و “لچیم پوزنان” به شدت وضعیت عمران حیدری مهاجم ۲۱ ساله افغانستانی المپیا گردزیادز را زیر نظر دارند و در نقل و‌ انتقالات زمستانی برای به خدمت گرفتن وی باهم رقابت خواهند کرد.

در همین حال فیروز مشعوف خبرنگار اسپوتنیک در صفحه فیس‌بوک خود پستی را در این رابطه به اشتراک گذاشته است و از صحبت با حیدری صحبت کرده است.

وی نوشته است: دقایقی پیش با عمران حیدری صحبت کرده است.و این بازیکن تایید کرده که از چند تیم لیگ برتری لهستان پیشنهاد دارد و احتمال دارد در نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ برتر کشور لهستان شود.

وی در ادامه نوشته:" پیشرفت و حضور این این ستاره خوب و آینده دار فوتبال افغانستان در بالاترین سطح فوتبال اروپا، میتواند خیال ما و انوش دستگیر را در نوک خط حمله تیم ملی فوتبال کشور راحت کند".

"یکی از کارهای خوب انوش دستگیر، شناسایی و آوردن عمران حیدری به تیم ملی فوتبال افغانستان است که بدون شک برای مان ارزش زیادی دارد".

باشگاه المپیا گردزیادز پولند در تابستان امسال بطور رایگان موفق شد تا عمران حیدری را به خدمت بگیرد .

حیدری که پیش از این قرارداد حدود شش ماه را بدون باشگاه به سر میبرد، استعداد بالای وی سبب شد تا مربی در همان بازی اول لیگ به وی میدان بدهد و این مهاجم جوان افغانستانی هم با هتریک پاسخ اعتماد های مربی را پس داد .

عمران خیلی زود در المپیا خودش را نشان داد و حالا در ۱۹ مسابقه موفق شده تا ۱۲ گول و ۲ پاس گول برای تیمش به ثمر برساند و در صدر بهترین گل‌زنان لیگ یک پولند قرار بگیرد .

رییس باشگاه گردزیادز در مصاحبه اش با یکی از رسانه های پولند گفته است که حیدری را یکی از مامورین این باشگاه به آنها معرفی کرد اما کسی نمیخواست در امضای قرارداد با او ریسک نماید .

برخی ها به دلیل اینکه وی از افغانستان بود با یک دید دیگری به وی نگاه می‌کردند.

اما او خیلی زود با برنامه های ما کنار آمد و خودش را نشان داد حتا در تابستان باشگاه لیگ برتری “زاگبی لوبین”میخواست او را با قرارداد به ارزش ۱۵۰ هزار یورو به خدمت بگیرد اما در نهایت توافق حاصل نشد و او در گردزیادز ماندنی شد.

او برای ما کارهای زیادی در این مدت انجام داد و به دیگران نشان داد که ما مکان خوب برای رشد و بروز استعدادها هستیم، حفظ عمران حیدری در زمستان برای ما آسان نیست چون او پیشنهاد های خوبی روی میز دارد.

هم اکنون پنج باشگاه لیگ برتری از جمله لخویا ورشو ، لیچ پوزنان ، گدانسک، زاگبی لوبین و اسلاسک ورکلاو خواهان به خدمت گرفتن وی هستند.

تاکنون پیشنهاد های رسمی برای ما نیامده است اما نماینده گان این باشگاه ها بازی های ما را زیر نظر دارند و میشنوم آنها دنبال مهاجم جوان افغانستانی ما میگردند.

ما از انتقال این بازیکن سر باز نمی زنیم و دنبال این هستیم تا پول خوبی را از این انتقال به جیب بزنیم .

در حال حاضر حد اوسط انتقال یک مهاجم جوان از لیگ یک بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار یورو است و این قیمت هنگفتی نیست که تیم های لیگ برتری از پرداخت آن ناتوان باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала