Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک بیل به تاتنهام؛ آیا بالاخره رئالی‌ها از دست این بازیکن راحت می‌شوند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در مورد انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام صحبت‌هایی را انجام داده است و این کار وی بیش از پیش شایعات خروج این بازیکن از رئال و برگشت به انگلیس را قوت می‌بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل اخیرا دوران دشوار و پر جاشیه‌ای را در رئال پشت سر می گذارد و تقریبا همه می دانند که رابطه او با هواداران رئال مادرید خیلی سرد است.

ستاره ولزی پیش از دو بازی سرنوشت ساز ولز در مقدماتی یورو 2020 به بهانه مصدومیت با رئال تمرین نکرد ولی به یکباره در بازی های ملی کشورش بدون مشکل حاضر شد و برای ولز خوش درخشید. در جشن صعود تیم ملی کشورش نیز پرچمی که روی آن نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گلف و رئال مادرید»، خشم هواداران رئال را موجب شد.

بیل در بازگشت به تمرینات رئال نشان داد که مشکلی ندارد و زیدان بر خلاف تصورات او را در فهرست بازی با سوسیداد قرار داد و به وی 15 دقیقه نیز میدان داد. او به محض ورود به زمین با سوت های اعتراضی هواداران حاضر در برنابئو مورد استقبال قرار گرفت و هر بار صاحب توپ شد، مورد اعتراض قرار گرفت با این حال نمایش او در زمین بسیار خوب بود.

بیل برابر پی اس جی نیز از دقیقه 68 به جای ادن هازارد مصدوم وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت. او البته بازهم با واکنشی منفی از سوی رئالی ها روبرو شد.

ستاره ولزی در مصاحبه با بی تی اسپورتس و در مورد سوت های اعتراضی هواداران رئال گفت:"این اولین بار نیست که علیه من سوت می زنند. البته اولین بار کاملا شوکه شدم. سپس با بالاتر رفتن سن و تجربه، یاد گرفتم که با سوت ها چگونه مقابله کرده و با این وضعیت کنار بیایم. حالا شانه ای بالا می اندازم و به کارم ادامه می دهم.

از نگاهی دیگر معتقدم برنابئو بهترین جایی است که می توانند علیه تان اعتراض کنند چون این نشان می دهد یک جای کار را اشتباه کرده اید و در صدد جبران بر می آیید. هدفم این است که سخت تلاش کنم تا نظر هواداران را تغییر دهم. بالاخره روزی این سوت ها به اتمام می رسند."

 مورینیو در تاتنهام:" جذب مورینیو از سوی مسئولان تاتنهام، برایم غافل‌گیر کننده بود و معتقدم او یک مربی برنده و جدی است. تاتنهام جام می خواهد و فکر نمی کنم بهتر از مورینیو را برای رسیدن به این هدف پیدا می کردند. مورینیو و تاتنهام هر دو برای بردن جام ها و کسب موفقیت با انگیزه اند و این یک همکاری عالی برای دو طرف بود."

لازم به ذکر است که تابستان شایعاتی مبنی بر تمایل بیل برای بازگشت به تاتنهام منتشر شده بود و شاید حالا با حضور مورینیو، انگیزه های بیل برای بازگشت به تیم سابقش بیشتر نیز شده باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала