Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت شدید هازارد در آستانه الکلاسیکو

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در روزهای اخیر پیرامون مصدومیت ادن هازارد نگران بوده و اکنون این نگرانی در حال افزایش نیز هست.

به گزارش اسپوتنیک، تکل خشن مونیر بلژیکی روی هموطنش ادن هازارد باعث شد تا این بازیکن راهی رختکن شود و از مصدومیت دور باشد. هازارد دو سال پیش هم از همین ناحیه دچار مصدومیت شده بود. اولین تشخیص پزشکان این بود که ده روز از میادین دور خواهد بود اما ممکن است که این مصدومیت طولانی تر شود. آزمایشات انجام شده روی این بازیکن مصدومیت از ناحیه لگامنت یا استخوان را رد کرده بود.

فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمارها دروغ نمی گویند؛ هالند بهتر از هازارد عمل کرده است

رئال مادرید باید در تاریخ 27 قوس به مصاف بارسلونا برود و این نگرانی وجود دارد که هازارد در اولین الکلاسیکو پس از پیوستن به این تیم غایب باشد. مونیه پیش از این گفته بود که پس از بازی تلاش کرده مستقیما با این بازیکن تماس گرفته و از او برای اتفاقی که رخ داده عذرخواهی کند اما نتوانسته به او دست پیدا کند، این اتفاق عمدی نبوده و اگر یک بازیکن بود که او می خواست هرگز مصدوم نکند، ادن بوده است.  باید دید شرایط هازارد در روزهای باقی مانده تا الکلاسیکو چطور پیش خواهد رفت.

کادر پزشکی رئال مادرید گزارش داده است که ادن هازارد از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده و اگر به ال کلاسیکو نرسد باید دید که تصمیم زیدان چیست. به نظر می رسد که گرت بیل شانس بالایی برای فیکس شدن در نیوکمپ داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала