Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان برای پر کردن دفاع چپ مقابل والنسیا 4 گزینه دارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید برای بازی مقابل والنسیا به مشکل در خط دفاعی روبرو نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو و مندی یکشنبه آینده در مستایا حضور نخواهند داشت اما ناچو، کارواخال، میلیتائو و فران گراسیا راه حل هایی هستند تکنسین در اختیار زیدان می باشند.

موقعیت دفاع چپ امسال موضوعی در رئال مادرید بوده است. این باشگاه 48 میلیون یورو (به اضافه پنج مورد دیگر در افزودنی ها) برای تقویت موقعیت با خرید فرلاند مندی هزینه کرده اما زیدان مجبور شده دوبار برای پر کردن جای خالی او از بازیکنان دیگر استفاده کند. در اواخر ماه سپتامبر او بدون دفاع چپ باقی مانده بود و حالا برای سفر یکشنبه به والنسیا با همین مشکل روبرو است. مندی پس از اخراج مقابل اسپانیول، در بازی بعدی محروم می باشد و مارسلو نیز مجروح شده است.

 

مادرید بدون یک دفاع چپ طبیعی مقابل والنسیا

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید چهار گزینه برای پر کردن جای خالی دفاع چپ تیمش در مستایا دارد. راه حل درست برای زیزو، انتقال ناچو به سمت چپ است، همانطور که اوایل این فصل در بازی های مقابل اوساسونا، اتلتیکو و کلوب بروژ انجام داد. ناچو از اول اکتبر با قطع شدن رباط زانو از بازی ها به دور بود ولی اکنون او بهبود یافته اما متناسب نیست. زیدان می تواند در دیدار روز چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا به ناروی برود تا نتیجه نهایی را برایش فراهم شود تا ببیند که قبل از تصمیم گیری چگونه می تواند چینش تیمش را در نظر بگیرد.

ایده دیگر این است که دنی کارواخال را در سمت چپ قرار دهد. این آزمایشی بود که در هفته هشتم مقابل گرانادا کار کرد. تنها اشکال در این مورد ممکن است اودریوزولا باشد که خانه نشین بود و این ستاره تمام عیار باسک، یک شروع کننده معمولی برای زیدان به شمار نمی رود.

 

بیل هیچ گزینه ای در سمت چپ ندارد

به هیچ وجه نمی توان گرت بیل را به موقعیت قدیمی او برگرداند، زیدان علناً اظهار داشت این چیزی نیست که او حتی فکر می کند بنابر این راه حل سوم میلیتائو است. زیزو وقتی در سپتامبر با همین مشکل روبرو شد ، گفت: "او در دفاع چپ بازی کرده، این یک احتمال است". با این حال دیروز وی به خبرنگاران گفت که این هفته در مورد آن فکر خواهد کرد.

 

پشت سر گذاشتن ذخایر

آخرین گزینه و شاید کمترین احتمال، آوردن بازیکنی از تیم جوانان باشد. فران گارسیا، یکی از بازیکنان امیدوار کننده در آکادمی جوانان که می تواند یک احتمال باشد. این مدافع فرانسوی با تیم اول تیم (هفته گذشته 2 بار) تمرین کرده است و اولین حضور خود در لیگ برتر را انجام داده (فصل گذشته مقابل ملیلا در کوپا دل ری) اما این تنها آخرین راه حل برای حضور در زمین او از ابتدا در مستایا خواهد بود. اگرچه او می توانست لیست میادین را به عنوان پشتیبان بسازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала