Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با پیشنهاد وسوسه‌انگیز به دنبال بازیکن محبوب زیدان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن  پل پوگبا راه حل جدیدی را ارئه کردند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی میل"، باشگاه رئال مادرید برای وسوسه کردن منچستر یونایتد پیشنهادی عالی تدارک دیده تا به فروش پل پوگبا رضایت دهد. زین الدین زیدان با رییس باشگاه بر سر جذب پوگبا به اختلاف افتاده بود. چون رئال حاضر به پرداخت 150 میلیون پوند برای جذب این ستاره نبود به همین خاطر پرز برای این مشکل راه حلی ارائه داد.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای اکیبپ ؛ پوگبا به مقصد رئال از یونایتد جدا میشود

کهکشانی‌ها این بار می‌خواهند گرت بیل و خامس رودریگس را تقدیم شیاطین سرخ کنند تا مروارید سیاه را به برنابئو بیاورند. بیل و خامس از برنامه‌های زیدان خارج شدند و پرز می‌خواهد از خروج این دو بازیکن نهایت استفاده را کند و بازیکن محبوب زیدان را برنابئو بیاورد. منچستریونایتد ممکن است مجبور شود پل پوگبا هافبک 26 ساله و فرانسوی خود را قبل از آغاز یورو 2020 در تابستان آینده به رئال مادرید بفروشد.  انتقال احتمالی پوگبا به سانتیاگو برنابئو یکی از مهم ترین تیترهای رسانه ای در تابستان بود. زیدان خود را یکی از بزرگ ترین طرفداران این هافبک فرانسوی معرفی کرد و پوگبا نیز از خروج قریب الوقوع خود از اولدترافورد خبر داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала