Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد عجیب راموس؛ یک توپ طلا فقط برای مسی و رونالدو کنار بگذارید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس
سرخیو راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید اعلام کرد بهتر است برای ستاره آرجنتینی و پرتگالی یک توپ طلای جداگانه در نظر گرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، مدافع با تجربه رئال مادرید در مصابحه‌ای در باره آینده‌اش، توپ طلا، ال‌کلاسیکو و برخی موضوعات دیگر صحبت کرد. کاپیتان کهکشانی‌ها در پیوند به دریافت ششمین توپ طلا از سوی لیونل مسی اظهار داشت:« می‌توانند یک توپ طلا تنها برای مسی و کریستیانو رونالدو قرار دهند و یکی دیگر را برای بقیه بازیکنان. این برای فوتبال بهتر خواهد بود».

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فهرست بازیکنان رئال برای بازی با کلوب بروژ؛ حضور بیل و غیبت راموس و کروس+عکس

راموس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد آینده‌اش بهترین خاطره خود صحبت کرد و گفت:«تا زمانی که شور و اشتیاق داشته باشم در میادین حضور خواهم داشت. خیلی مراقب خود هستم و امیدوارم سال‌ها بتوانم به این روند خوب ادامه دهم. مربیگری در آینده یا کارهای وابسته به فوتبال را رد نمی‌کنم. گل من در لیسبون بهترین خاطره در سال‌های اخیر برای من و رئال مادرید بوده است. تاریخ عوض شد چون موجب شد ما دوباره قهرمان شویم و سه بار این کار را تکرار کنیم. جام‌های لیگ قهرمانان مانند فرزندان هستند و نمی‌توانید بگویید کدام یک را بیشتر دوست دارید».

این بازیکن اسپانیایی در مورد رویارویی تیمش برابر بارسلونا نیز اظهار داشت:«هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند. خوب بودن حریف به ما انگیزه می‌دهد. یک بازی متفاوت است. امیدوارم بتوانیم به حریف ضربه بزنیم و پیروز بازی شویم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала