Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان روی چمن مصدوم می‌شوند، هافبک دورتموند در خانه‌اش

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اکسل ویتسل
اکسل ویتسل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک بلجیمی تیم فوتبال بورسیا دورتموند در یک اتفاق غیرمنتظره را زیر تیغ جراحان رفت و تا پایان سال از رفتن به میادین محروم شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "ESPN"، اکسل ویتسل هافبک بلجیمی بوروسیا دورتموند روز گذشته در خانه‌اش دچار حادثه عجیبی شد. ظاهراً او در منزل خود به دلیلی نامشخص تعادل خود را از دست داده و با سر و صورت به زمین برخورد می‌کند که این اتفاق باعث ایجاد جراحاتی جدی می‌شود تا حدی او از ناحیه صورت تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و برای ساعاتی در بخش مراقبت‌های ویژه  بیمارستان بستری می‌شود.

دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هفته چهاردهم بوندسلیگا؛ آتش بازی دورتموند در شب شکست بایرن

به این ترتیب با توجه به طولانی‌تر بودن تعطیلات زمستانی فوتبال آلمان، انتظار می‌رود که ویتسل تا نزدیک به دو ماه دیگر به میادین برنگردد. از این ویتسل علاوه بر بازی‌ حساس امشب تیمش مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا، بازی‌های بعدی آن در رقابت‌های داخلی آلمان برابر تیم‌های ماینتس،‌ لایپزیگ و هوفنهایم را از دست خواهد داد. لوسین فاوره سرمربی دورتموند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان در این خصوص اظهار داشت: «متاسفانه ویتسل تا پایان سال ما را همراهی نخواهد کرد اما نکته مثبت این است که او از بیمارستان مرخص شده است. نمی‌توانیم شرایط را عوض کنیم. این اتفاق هم برای او و هم برای ما تاسف‌برانگیز است».

هافبک بلجیمی از زمان بازگشت از چین به اروپا در سال 2008، در مجموع 64 بار برای دورتموند به میدان رفته است. با این حساب، ویتسل دیدارهای تیمش مقابل اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان و ماینتس، لایپزیش و هوفنهایم در بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала