Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت مسی شانس صعود اینتر را بالا می‌برد

© AP Photo / Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018
FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو فونگینی، فوق ستاره تنیس ایتالیا مدعی شد که اینتر مزیت بزرگی برای صعود دارد و آن غیبت لیو مسی است.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان در دیدار دشوار امشب میزبان بارسلونا است و این تیم برای صعود به دور بعد نیاز شدید به برد دارد، زیرا دورتموند با این تیم هم امتیاز است و در آلمان میزبان اسلاویا پراگ است. زنبورها در صورت پیروزی و شکست یا تساوی اینتر برابر بارسا به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود خواهد کرد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فهرست بازیکنان بارسا برای بازی با اینتر؛ غیبت مسی و پیکه+عکس

لیونل مسی کاپیتان و ستاره درخشان بارسلونا به این بازی دعوت نشده است و فابیو فونگینی، ستاره تینس ایتالیا، نبود او را برای اینترمزیت بزرگی برای صعود می‌داند.

فونگینی در این مورد با گاتزتا دلو اسپورت گفت:« بارسلونا همیشه یک تیم عالی است و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که آنها مسابقه را خیلی جدی نگیرند. صرف نظر از این، این یک مسابقه خیلی سخت خواهد بود. طبیعی است که فکر کنیم روملو لوکاکو و لاوتارو مارتینز می توانند تفاوت ایجاد کنند اما من معتقدم که هافبک ها نقش تعیین کننده ای در نتیجه بازی خواهند داشت. آنها باید با بارسلونا مساوی بازی کنند و کار برای آنها آسان نخواهد بود. از یک طرف، من عاشق فوتبال هستم و همیشه امیدوارم که بهترین ها را مانند لیونل مسی در زمین بازی ببینم. از طرف دیگر، به عنوان یک هوادار اینتر، غیرقابل انکار است که بازی نکردن او یک مزیت محسوب می شود، اما همچنان بازیکنان بزرگی مانند لوئیز سوارز و آنتوان گریزمن بازی خواهند کرد.»

مسی در بازی امشب به دلیل استراحت دعوت نشده است و والورده تصمیم گرفته به دلیل حساس نبودن بازی برای این تیم، مسی را دعوت نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала