Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم هواداران دورتموند به تصمیمات بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
غیبت بازیکنان کلیدی بارسلونا در بازی امشب برابر اینترمیلان مورد انتقاد هواداران دورتموند قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، امشب آخرین بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و این دور با صعود 16 تیم به دور بعد پایان خواهد یافت.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیرعامل بارسلونا: از بازنشستگی مسی می‌ترسم

در گروه F  که گروه مرگ این دوره لیگ قهرمانان بود، بارسلونا به عنوان صدر نشین صعود کرده است. تیم های اینترمیلان و دورتموند 7 امتیاز هستند و امشب یکی از این دو تیم به دور بعد صعود خواهد کرد.

دورتموند در ورزشگاه خانگی خود میزبان اسلاویا پراگ است و اینترمیلان در سن سیرو مهمان بارسلونا است. در صورت پیروزی اینتر برابر بارسا این تیم به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود خواهد کرد، حتی اگر دورتموند بتواند اسلاویا پراگ را شکست دهد.

بارسلونا که به دور بعد راه یافته است به جرارد پیکه و مسی استراحت داده است و تراشتگن و چند بازیکن دیگر هم از ابتدا به میدان نخواهند رفت که نبود این بازیکنان شانس اینتر را برای پیروزی چند برابر خواهد کرد.

هواداران دورتموند به همین دلیل در شبکه های اجتماعی به این تصمیم والورده و باشگاه بارسلونا انتقاد کردند و مدعی شدند که در صورت حذف تیم شان بارسا را نخواهند بخشید.

این در حالیست که بارسلونا در هفته پیشرو ال کلاسیکو را میزبانی خواهد کرد و به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که دلیل استراحت بازیکنان بارسا نیز همین موضوع بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала