Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پولیس بارسلون: ال‌کلاسیکو در زمان و مکان مشخص خود برگزار می‌شود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس ایالت کاتالونیا می‌گوید ال‌کلاسیکو برای بار دوم به تعویق نخواهد افتاد و هواداران دو تیم از برگزاری بازی اطمینان داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، با صحبت های امروز پلیس ایالت جدایی طلب کاتالونیا، طرفداران تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید می توانند نسبت به برگزاری ال کلاسیکوی حساس هفته آینده اطمینان داشته باشند. موسوس، نیروی پلیس کاتالونیا وعده داده است تا در دیدار بارسلونا و رئال مادرید در استادیوم نیوکمپ در تاریخ 18 دسامبر(27 قوس)، امنیت را تامین کند. در حالیکه یک هفته تا این دیدار حساس باقی مانده، اخبار زیادی در مورد احتمال بروز نا امنی و حتی انتقال این دیدار به یک استادیوم دیگر مطرح شده، اما پلیس کاتالونیا اطمینان داده که ورود دو تیم به نوکمپ و وضعیت مناطق اطراف ورزشگاه از سوی آنها کنترل می شود.

موسوس حتی اعلام کرد که این مسابقه که ابتدا قرار بود در تاریخ 26 اکتبر برگزار شود، باید در همان تاریخ اصلی آن انجام می شده و دلیلی برای تعویق آن وجود نداشت.

 موسوس اعلام کرد که هر اتفاقی در ورزشگاه رخ می دهد بر عهده باشگاه بارسلونا است، اما آنها اطمینان می دهند که این باشگاه در حال تلاش برای تامین امنیت است. این اتفاق در حالی رخ داده که در روزهای اخیر گروه های جدایی طلب با انتشار بیانیه هایی مدعی شدند قصد دارند در روز برگزاری دیدار بارسلونا و رئال مادرید دست به تظاهرات بزنند و به همین دلیل اخباری در مورد احتمال لغو دوباره این بازی حساس منتشر شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала