Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ اتلتیکو صعود کرد، یووه، رئال و بایرن به پیروزی رسیدند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و برتری بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی‌های تشریفاتی به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 8 بازی در 4 گروه برگزار شد که در مهم‌ترین دیدارها یوونتوس به مصاف بایرلورکوزن رفت و بایرن مونیخ میزبان تاتنهام بود.

قبل از شروع این دیدارها تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شده بود و تنها اتلتیکو با غلبه بر نماینده روسیه به عنوان آخرین تیم راهی مرحله حذفی شد.

نتایج کامل‌ دیدارهای برگزار شد به شرح زیر است:

گروه A
رئال مادرید در دیداری تشریفاتی در خانه بروژ 3 بر یک پیروز شد. رودریگو در دقیقه 53، وینیسیوس در دقیقه 64 و مودریچ در دقیقه 1+90 برای رئال و واناکن در دقیقه 55 برای بروژ گل زدند.

در دیگر دیدار پاری‌سن ژرمن با نتیجه 5 بر صفر گالاتاسرای ترکیه را مغلوب کرد، برای پاریسی ها ایکاردی 32، سارابیا 35، نیمار 47 و ام‌باپه 63و کاوانی 83 گلزنی کردند.

در این گروه پیش از این صعود پاری‌سن‌ژرمن 16 و رئال مادرید 11 امتیازی قطعی شده بود. بروژ سه امتیازی هم  به لیگ اروپا رسید.

گروه B

بایرن مونیخ در مسابقه‌ای تشریفاتی خانگی، 3 بر یک تاتنهام مورینیو را برد. کومان قبل از مصدومیت شدیدش در دقیقه 14، مولر در دقیقه 45 و کوتینیو در دقیقه 64 برای بایرن و سسنیون در دقیقه 20 برای تاتنهام گل زدند.

در دیگر مسابقه المپیاکوس یونان با نتیجه یک بر صفر از سد ستاره سرخ بلگراد گذشت، در این گروه بایرن مونیخ با 18 امتیاز کامل و صدرنشینی و تاتنهام با 10 امتیاز دوم و راهی مرحله بعد شدند، المپیاکوس چهار امتیازی هم به لیگ اروپا رسید.

گروه  C 

در گروه C دو دیدار برگزار شد که دیناموزاگرب به مصاف منچستر سیتی رفت و شاختاردونتسک  مقابل آتالانتا قرار گرفت.

من‌سیتی که  هفته گذشته صعودش قطعی شده بود با نتیجه 4 بر یک بر دینامو زاگرب غلبه کرد برای من‌سیتی فودن 84، گابریل ژسوس ، 24 50 و 54 گلزنی کردند.

در بازی بعدی  آتالانتا با پیروی 3-0 در برابر شاختار دونتسک راهی مرحله حذفی شد.برای آتالانتا کاستانه، ماریو پاسالیچ  80 و  رابین گوسنس 84 گلزنی کردند تا این تیم ایتالیایی راهی مرحله بعد شود و جواز صعود را به عنوان تیم دوم دریافت کند.

در این گروه من‌سیتی هفته گذشته صعودش را قطعی کرده بود و با 14 امتیاز صدرنشین شد و آتالانتا با 7 امتیار در هفته پایانی جواز صعود را دریافت کرد، شاختار 6 امتیازی هم در رده سوم به لیگ اروپا رسید.

گروه D

در گروه چهارم، اتلتیکو مادرید با برتری 2 بر صفر خانگی مقابل لوکوموتیو مسکو به‌عنوان آخرین تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. پس از اینکه تریپیر در دقیقه 3 یک پنالتی اتلتیکو را هدر داد، میزبان به وسیله فیلیکس در دقیقه 17 و فیلیپه در دقیقه 54 به گل رسید. در دیگر بازی این گروه، یوونتوس با گل‌های رونالدو در دقیقه 75 و ایگواین در دقیقه 2+90 مقابل میزبانش، بایرلورکوزن به برتری 2 - صفر رسید. در جدول گروه چهارم، یوونتوس  16 و اتلتیکوی 10 امتیازی به‌عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند و لورکوزن شش امتیازی به لیگ اروپا رسید.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала