Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون از تقابل با رئال خوشحال است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر بوفون دروزاره بان یوونتوس
بوفون دروزاره بان یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بوفون برای بازی مقابل رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جیانلویجی بوفون دروازه بان افسانه ایی ایتالیا و باشگاه یوونتوس می گوید که در صورت تقابل یووه با کهکشانی ها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، خوشحال است چون رقابت بین این دو تیم میتواند فوق العاده باشد.

کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حرکت ارزشمند بوفون و رونالدو + ویدیو

او می گوید: "همیشه خوشحالم برای بازی با رئال مادرید، زیرا یوونتوس می تواند با غول های اسپانیایی در شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا مقابله کند."

بعد از نتایج غیرقابل قبول یوونتوس برابر رئال مادرید در دومین دیدار مرحله یک چهارم پایانی (دوفصل قبل)، بوفون از یک فرصت ممکن برای بازی در رئال مادرید در مرحله اول حذفی این مسابقه برخوردار است اما ادعا می کند که این تنها یک بازی "فوق العاده" بین دو طرف خواهد بود.

او به توتو اسپورت گفت: "همیشه تقابل با رئال مادرید لذت بخش است. احترام من به تاریخ آنها و بازیکنان آنها بسیار زیاد است."

وی گفت: "با وجود اینکه آخرین بار در مادرید بازی ما به پایان رسید، من با ذهنیت مثبت به آن بازی نگاه می کنم، نمونه ای از عزم و قدرت بود. بنابراین، در این حالت دو تیم خارق العاده دوباره دیدار می کنند."

بوفون در جریان پیروزی 2-0 مقابل بایر لورکوزن در دروازه ایستاد که اولین بازی او در لیگ قهرمانان با این تیم پس از تقابل با رئال مادرید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала