Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید زیدان به زمان استراحت بارسا قبل از ال کلاسیکو

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید به زمان بندی بازی های لالیگا انتقاد کرد و مدعی شد که بارسلونا زمان بیشتری برای استراحت قبل از ال کلاسیکو دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این هفته دو بازی در لالیگا انجام خواهد داد که هر دو دشوار و خارج از خانه خواهد بود. این تیم فردا شب در دیدار دشوار برابر والنسیا قرار خواهد گرفت و چهارشنبه شب با بارسلونا دیدار خواهد کرد.

Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازگشت خامس به تمرینات رئال در آستانه ال کلاسیکو

زیدان امروز در کنفرانس خبری قبل از بازی با والنسیا به زمان بندی لالیگا انتقاد کرد و مدعی شد که بارسا زمان بیشتری برای استراحت دارد.

زیدان به رسانه ها گفت:« من قصد ندارم در مورد بازی چهارشنبه صحبت کنم زیرا ما فردا شب بازی مهمی داریم. تقویم را سازمان برگزاری لالیگا ساخته و ما حق مداخله و تغییر را نداریم اما حریف ما زمان بیشتری برای استراحت دارد.»

زیدان در مورد استفاده از کاسیمیرو در بازی با والنسیا و احتمال از دست دادن ال کلاسیکو به دلیل در یافت کارت زرد پنجم نیز صحبت کرد و گفت که در صورت نیاز از او استفاده خواهد کرد.

زیدان در این مورد گفت:« در مورد این که در بازی فردا از کاسیمیرو استفاده کنم یا خیر، با بازیکنان تیم صحبت خواهم کرد و بعد تصمیم خواهیم گرفت که از کاسیمیرو استفادد کنم یا نه. همه از ارزش کاسیمیرو در ترکیب تیم با خبر هستیم و فردا بازی مهمی داریم.»

رئال مادرید فردا شب ساعت 12:30 به وقت افغانستان مهمان والنسیا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала