Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس بهترین هدیه سال نو برای رئال

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در فصل جاری شاهد مصدومیت های زیادی از بازیکنانش بوده است و یکی از انها خامس می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این فصل به خصوص در خط حمله باید مجبور به مقابله با مصدومیت های زیادی شود، اما ممکن است این تیم در ابتدای سال 2020 خبرهای خوبی داشته باشد زیرا خامس رودریگز آماده بازگشت به زمین است.

Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازگشت خامس به تمرینات رئال در آستانه ال کلاسیکو

بازیکنانی دیگری چون گرت بیل، مارسلو، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، لوکاس وازکز، ادن هازارد و البته خامس در این فصل همه دچار آسیب دیدگی شده اند، آنچه که سبب سردردی بزرگی برای زیدان شده است.

چند ماه اول برای خامس چندان آسان نگذشت و یکبارهم  ستاره کلمبیایی با سپری کردن یک دور مصدومیت، ظاهراً اعتماد مربی فرانسوی را به دست آورده بود.

خامس در یکی از تمرینات تیم ملی در ماه نوامبر، رباط جانبی داخلی در زانوی چپش دچار آسیب دیدگی شد و او برای مدتی از زمین دور شد.

حالا هدف این است که خامس بتواند پس از تعطیلات کریسمس، به تمرینات تیمی برگردد و اولین بازی خود در 4 جنوری 202 را برابر ختافه انجام دهد.

این هفته این بازیساز به تنهایی در والدبیباس بدون توپ تمرین می کند، چرا که به نظر می رسد پیش از نیم دوم فصل، روی بهبودی کامل تمرکز نماید.

رئال مادرید می خواهد لالیگا سانتاندر را بدست آورد و یک بار دیگر برای لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند، بنابراین آنها باید بدون توجه به اینکه او یک استارت است یا خیر، به خامس تکیه کنند، زیرا مسابقات مهم زیادی برای بازی باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала