Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والنسیا 1 – رئال مادرید 1؛ صدرنشینی که در مستایا از دست رفت

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در زمین والنسیا به سختی توانست در وقت های تلف شده 1 امتیاز بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه برگزاری بازی های هفته هفدهم رقابت های لالیگای اسپانیا، دو تیم فوتبال والنسیا و رئال مادرید امشب در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با حساب 1-1 به فرجام رسید.

نیمه اول در حالیکه کاملا با نمایش درخشان رئالی ها دنبال می شد اما بدون گل و اتفاقی خاصی دنبال شد.

در نیمه دوم اما بازیکنان میزبان جرئت بیشتر به خرچ دادند و توانستند بارها تا دروازه های کورتوا نزدیک شوند تا جایی که فران تورس فرصت تک به تک را به دست آورد اما در تقابل با کورتوا آنرا از دست داد.

زیدان ترکیبش را بیشتر هجومی ساخت و با بیرون کشیدن ایسکو و رودریگو، سه مهاجم دیگر گرت بیل، ونیسیوس جونیور و یوویچ را به زمین فرستاد.

بازی می رفت تا با تساوی بدون گل پایان یابد اما دنیل واس با عبور دادن توپ از ناچو فرصت سازی کرد تا فران تورس زمینه خوب برای گلزنی کارلوس سولر در دقیقه78 به وجود بیاورد و سرانجام او نیز دروازه را گشود تا زیدان در آستانه ال کلاسیکو از خط دفاعی اش زنگ خطری دریافت کند.

اما این پایان کار نبود در ادامه لوکا یوویچ بازی را به تساوی کشید ولی داور گل او را به دلیل افساید نپذیرفت تا اینکه در دقیقه چهارم وقت های تلف شده، کرنر به دست آمده رئال مادرید به گل بدل شد، جایی که کورتوا ارسال کرنر را مستقیم و زیبا به سمت دروازه با ضربه سر شلیک کرد ولی دروازه بان میزبان آنرا دفع نمود و در برگشت در میان سردر گمی بازیکنان بنزما در موقعیت قرار گرفت و دروازه را گشود تا همه چیز مساوی شود.

با این تساوی رئال مادرید در عدد 35، هم امتیاز با بارسلونای صدرنشین ماند و در حالیکه می توانست با پیروزی صدرنشینی را از بارسا بگیرد اما خفاش ها مانع این کار شدند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که دو تیم صدرجدولی و هم امتیاز (رئال مادرید و بارسلونا) چهارشنبه همین هفته در ورزشگاه نیوکمپ بازی حساس، کلیدی، جذاب و برتر جهان فوتبال را برابر هم برگزار می کنند تا صدرنشین اصلی جدول مشخص شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала