Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قد 2 متری کورتوا، چالش جدی برای بازیکنان

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیتو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید به این باور است که قد بلندش باعث می‌شود بازیکنان در محوطه جریمه دچار استرس شوند و خوب کار نکنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، رئال مادرید در دیدار شب گذشته برابر والنسیا توانست از شکست فرار کند و به تساوی یک برابر یک رضایت دهد. در این میان، کورتوا ناجی کهکشانی‌ها بود. این دروازه‌بان بلجیمی با توجه به چند مهار خود توانست آن ضربه سر در آخرین موقعیت بازی بزند و توپ سرانجام به به پای بنزما برسد. کوارتوا پس از پایان بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت: «من دو متر قد دارم و زمانی که برای ضربه سر برمی‌خیزم بازیکنان حریف دچار استرس می‌شوند. تونی کروس ضربه‌اش را به تیر نخست ارسال کرد و من دیدم که توپ به سمتم می‌آید. به همین خاطر توانستم خوب ضربه بزنم. سپس توپ به بنزما رسید و او گلزنی کرد. نکته مثبتی بود که در این بازی دیده شد».

تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
روزهای درخشان کورتوا در رئال مادرید

دروازه‌بان کهکشانی‌ها در ادامه اظهار داشت:«اگر امکانش وجود داشته باشد باید به هم‌تیمی‌ها در گلزنی کمک کرد. شما باید با این باور که می‌توانید به تیم‌تان کمک کنید که به گل برسد، پیش بکشید. قبل از آن صحنه، مانو وایخو می‌توانست گل دوم والنسیا را بزند و نتیجه را 2 بر صفر کند اما من با واکنشی خوب توانستم مانع گلزنی او شوم. نیمکت را نگاه کردم اما می‌دانستم باید به جلو بروم چون تنها 30 انیه به پایان باقی مانده بود. در مجموع باید به یکدیگر کمک کرد. همچنین در نیمه دوم مهار خوب داشتم».

این دروازه‌بان قد بلند بلجیمی در ادامه پایان صحبت‌هایش افزود:«این تساوی کمی شرایط را برای ما بهتر کرد چون اگر با شکست یک بر صفر به نوکمپ می‌رفتیم بدتر می‌شد. کسب یک امتیاز در لحظه آخر همیشه حس خوبی به تیم می‌دهد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала