Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: پر کردن جای خالی رونالدو بسیار دشوار است

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا روز چهارشنبه میزبان رئال مادرید در نخستین دیداراین فصل ال کلاسیکو خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه مارکا، بارسلونا فردا چهارشنبه میزبان رئال مادرید است.  لیونل مسی توضیح داد که چرا تیم وی تمایل دارد عملکرد بهتری در استادیو سانتیاگو برنابئو نسبت به نیوکمپ داشته باشد.

تمسخر مسی توسط راموس + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: این ال‌کلاسیکو جذاب و دیدنی است؛ رئال در نیوکمپ متفاوت بازی می‌کند

فوق ستاره بارسلونا در این خصوص گفت:« زمانی که در برنابئو بازی می‌کنیم تیم حریف به ما فضای بیشتری می‌دهد. آنها بیشتر به دنبال گلزنی هستند چون میزبان محسوب می‌شوند. در نوکمپ برنامه دیگری دارند و کمی بیشتر دفاع می‌کنند. فشرده بازی می‌کنند و به فکر ضد حمله هستند چون بازیکنان پر سرعتی در خط حمله دارند. در برنابئو 90دقیقه، برابر بازی می‌کنیم. اینجا فشرده‌تر بازی می‌کنیم و این موضوع کار را برایمان سخت می‌کند».

بخش دیگری از صحبت‌های این ستاره فوتبال جهان در مورد رقیب دیرینه‌اش (کریستیانو رونالدو) بود. او در پاسخ به این سوال که  آیا ادن هازارد توانایی پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو را دارد و می‌تواند به ستاره رئال مادرید تبدیل شود، اظهار داشت:هازارد توانایی زیادی دارد. او فوتبالیست متفاوتی است. با رونالدو فرق دارد و ویژگی‌های دیگری دارد. خیلی سخت است که جای رونالدو پر شود اما هازارد هم بازیکن خیلی بزرگی است».

گفتنی است بارسلونا فردا شب و از ساعت 11:30 به وقت افغانستان میزبان رئال مادرید در اولین دیداراین فصل ال کلاسیکو خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала