Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط اساسی گواردیولا برای ماندن در منچسترسیتی

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی برای ماندن در این تیم شرط گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی میل"، آینده پپ گواردیولا در منچستر سیتی بستگی به این خواهد داشت که او بتواند چند بازیکن را در تابستان بخرد. اگر او بتواند این بازیکنان را جذب کند، در سیتی خواهد ماند، و در غیر این صورت از این باشگاه جدا خواهد شد.

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
PSG به دنبال استخدام کادر مدیریتی گواردیولا و ژاوی

این مربی اسپانیایی به سران باشگاه سیتی اعلام کرده که در صورتی حاضر به تمدید قرارداد خود با این باشگاه خواهد بود که تغییرات گسترده‌ای در سیتی اتفاق بیفتد و یکی از آنها باید جذب سه بازیکن جدید در تابستان آتی باشد. گواردیولا دست کم یک مدافع میانی، یک مدافع چپ، و یک مهاجم می‌خواهد. پیش از این نیز گواردیولا چند بار اعلام کرد که خواهان تقویت تیمش است ولی سیتی در تابستان گذشته تنها دو بازیکن جذب کرد. این احتمال نیز وجود دارد که پپ با توجه به جدا شدن آرتتا قصد تقویت کادر فنی‌اش را داشته باشد و این یکی دیگر از تغییراتی است که او از مدیریت سیتی خواهان آن شده است.

با وجود اینکه این نظر گواردیولا و اعلام نیاز او به ایجاد تغییرات گسترده ممکن است هواداران سیتی را نگران کند ولی مدیریت باشگاه معتقد است او به قراردادش که تا سال 2021 اعتبار دارد وفادار خواهد ماند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала