Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و سوارز دو روز قبل از دربی کاتالونیا به تمرین برمی‌گردند

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره‌های اصلی خط حمله بارسلونا دو روز قبل از جدال حساس در دربی ایالت کاتالونیا به تمرینات برخواهند گشت.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان بارسلونا بعد از بازی روز شنبه مقابل آلاوس روزهای تعطیلات کریسمس خود را پشت سر خواهند گذاشت، در حالی که ارنستو والورده چند روز مرخصی به تیم خود داده است تا با خانواده خود تعطیلات کریسمس را بگذرانند.

قصد باشگاه بارسلونا این است که بازیکنان در اسرع وقت بازگردند تا در روز 4 جنوری، وقت کافی برای آماده سازی برای دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول در کورنلا داشته باشند، قبل از اینکه این تیم سه روز بعد برای برگزاری سوپر کاپ اسپانیا عازم کشور عربستان سعودی شود.

بازیکنان اروپایی پس از گذشت 7 روز از تعطیلات، روز 29 دسامبر به تمرینات بازمی گردند، در حالی که لیونل مسی، لوئیز سوارز و آرتورو ویدال در تاریخ 2 جنوری، درست دو روز قبل از تقابل اسپانیول، به دستور والورده بر می گردند.

بنابراین این سه بازیکن اهل قاره آمریکای جنوبی زمان و فرصت کوتاه و کار دشواری برای آمادگی برای دربی کاتالونیا خواهند داشت، هر چند که غیر ممکن نخواهد بود.

تنها شبهات مربوط به عثمانه دمبله و آرتور ملو است که هر دو از مصدومیت مربوطه بهبود می یابند. آنها ممکن است در بارسلونا بمانند که و سرعت بازگشت آنها به میادین افزایش پیدا خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала