Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس – لاتزیو ، تاج گذاری قهرمان ایتالیا در عربستان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های فوتبال یوونتوس و لاتزیو امشب فینال رقابت های سوپر جام ایتالیا را برگزار در کشور عربستان برگزار خواهند کرد.

به گزارش اسپوتینک، ورزشگاه 25 هزار نفری دانشگاه ملک سعود ( ورزشگاه الهلال ) شهر ریاض امشب میزبان دیدار تیم های یوونتوس و لاتزیو در دیدار سوپر جام ایتالیا خواهد بود.

A vendor adjusts a Juventus' jerseys with the name of Cristiano Ronaldo exhibited in his shop in Turin, Italy July 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فروش تمامی پیراهن های رونالدو و ستاره های یووه با زبان عربی

این دیدار طبق توافق میان ایتالیا و عربستان و برای دومین سال پیاپی است که به میزبانی کشور عربستان برگزار میشود.

سال گذشته نیز شهر جده عربستان میزبان دیدار تیم های یوونتوس و میلان بود که در نهایت یووه با تک گلی که رونالدو به ثمر رساند به مقام قهرمانی رقابت ها دست یافت.

امسال نیز دوباره یوونتوس با لباسی که اسامی بازیکنان آن با زبان عربی نوشته شده است به عنوان قهرمان فصل گذشته رقابت های سری آ به مصاف لاتزیو تیم آماده این فصل فوتبال ایتالیا، قهرمان جام حذفی خواهد رفت.

دو تیم دو هفته پیش در جریان هفته 15 رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک تیم فوتبال لاتزیو تمام شد تا رکورد شکست ناپذیری های رونالدو و یارانش را بعد از 14 بازی بشکند.

امشب نیز این دیدار حساس در شرایطی برگزار میشود که شرایط فنی دو تیم فوق العاده خوب است و یووتتوس بدون شک بازی آسانی برار تیم سوم جدول سری آ نخواهد داشت.

یوونتوس پرافتخارترین تیم این رقابت ها با هشت عنوان قهرمانی است و امشب نیز به دنبال نهمین قهرمانی اش در سوپر جام ایتالیا خواهد بود.

لاتزیو تیم پایتخت نشین ایتالیا نیز سابقه چهار قهرمانی در این رقابت ها را دارد. لاتزیو یک بار در سال 1998 و یک بار در سال 2017 در فینال سوپر جام موفق به شکست بیانکونری شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала