Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت لیورپول از تجلیل جشن قهرمانی با هواداران توسط فیفا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول انگلستان برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شد که فیفا این تیم را از تجلیل این افتخار با هوادارن منع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه دلی میل انگلیس گزارش داده است که سرمربی لیورپول یورگن کلوپ و بازیکنان این تیم از این مسئله که اجازه نداشتند پیروزی در جام جهانی باشگاه‌ها را با هواداران خود جشن بگیرند ناراضی بودند.

این باشگاه انگلیسی برای نخستین بار در تاریخ خود در جام جهانی باشگاه ها پیروز شد و در فینال به لطف تنها گل این دیدار توسط مهاجم برازیلی خود روبرتو فیرمینو 1 بر صفر فلامنگو برازیل را شکست داد. بعد از جشن در زمین، بازیکنان و مربی سرخ‌های مرسی ساید تصمیم گرفتند به بخش هواداران لیورپول نزدیک شوند، که مسافت 1500 کیلومتری را برای پشتیبانی از تیم خود طی کرده بودند.

اما وقتی کلوپ و بازیکنان سعی کردند از کنار دروازه و عبور کنند و از تردمیل برای نزدیک شدن به هواداران استفاده کنند، مسئولان فیفا آنها را عقب رانده و راه را مسدود کنند، با بیان اینکه لازم است مسائل ایمنی رعایت شود. به گفته این منبع، لیورپول از تصمیم فیفا عصبانی شد و چنین رفتاری را پوچ و مضحک خوانده است. بازیکنان مجبور شدند که این جشن را در کنار زمین و به دور از هواداران ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала