Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن به خاطر رئال، به یونایتد نه گفت

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستین اریکسن ستاره دنمارکی تاتنهام که قراردادش که در پایان فصل جاری فوتبالی با اسپرز به پایان می‌رسد، رئال را منچستر ترجیح می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، اوضاع برای کریستین اریکسن ستاره دنمارکی در تاتنهام خوب پیش نمی رود. او که در سال های اخیر مهره ثابت و تعیین کننده تاتنهام بود، پس از اینکه از تمدید قرارداد خودداری کرد، حالا نقش کمرنگی در بازی های تاتنهام دارد.

 حتی ورود مورینیو نیز شرایط او را تغییر نداده و ستاره دانمارکی همچنان اصرار به جدایی دارد. تابستان گذشته، رئال و منچستر حاضر به پرداخت 70 میلیون یورو برای وی بودند ولی تاتنهام اصرار به حفظ او داشت. سران باشگاه امیدوار بودند که اریکسن قراردادش را تمدید کند ولی این اتفاق رخ نداد.

در حال حاضر یونایتد و رئال جدی ترین باشگاه های خواهان اریکسن هستند با این تفاوت که یونایتد قصد جذب او در زمستان را دارد و پیشنهادی 25 میلیون یورویی نیز ارائه داده ولی رئال تمایل دارد که اریکسن را تابستان به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

 دنیل لوی مدیر تاتنهام چندی پیش به صورت ضمنی پیشنهاد یونایتد را تایید کرد و گفت که برای او مهم نیست اگر اریکسن را به تیمی انگلیسی و رقیب مستقیم تاتنهام واگذار کند اما خود بازیکن تمایلی برای انتقال به یونایتد ندارد و ترجیح می دهد برای رئال مادرید صبر کند.

این از لحاظ اقتصادی نیز برای او بهتر است چرا که از رئال پاداشی برای عقید قرارداد و صبر کردن تا تابستان نیز دریافت خواهد کرد ولی مشکل اصلی اینجاست که او با در پیش بودن یورو 2020، نیاز مبرم به حضور همیشگی در بازی های تاتنهام دارد ولی از سوم نوامبر دیگر در ترکیب ثابت تیم لندنی به میدان نرفته است.

مورینیو چندی پیش گفت که نمی داند چه در سر اریکسن می گذرد و دوست دارد وضعیت آینده او زودتر مشخص شود. با عدم تمدید و انتقال در زمستان به تیمی دیگر، به نظر می رسد که نیمکت نشینی های اریکسن ادامه دار باشد که اتفاق خوبی برای تیم ملی دنمارک نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала