Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا تیم شماره یک جهان

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا از لحاظ پرداخت دستمزد به بازیکنانش توانست عنوان تیم شماره یک جهان را حفظ کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "ESPN"، بر اساس نتایج یک مطالعه آماری، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا و بعد از آنها یوونتوس ایتالیا در میان تمامی تیم‌های ورزشی جهان بالاترین مجموع حقوق پرداختی را به بازیکنان‌شان دارند. بارسلونا در گذشته بیشترین سطح دستمزد حقوق بازیکنان را میان تیم‌های باشگاهی جهان داشت. در سال رو به پایان نیز این عنوان را حفظ کرده است.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ثروت‌مندترین ورزشکاران 10 سال اخیر؛ رونالدو پول‌دارتر از مسی

براساس اعلام گلوبال‌ اسپورتس، کاتالان‌ها با متوسط پرداخت 11.51 میلیون یورو در ماه،‌ بالاترین سطح حقوق را در جمع تیم‌های درجه یک فوتبال جهان پرداخت می‌کنند. این در حالیست که 822 هزار یورو به طور میانگین کمتر از سال قبل پرداخت کرده است. پس از این تیم رئال مادرید رده دوم را از آن خود کرده است. زیرا کهکشانی‌ها به طور متوسط در ماه 10.45 میلیون یورو حقوق پرداخت می‌کنند. یوونتوس با میانگین 10.54 میلیون دلار در جایگاه سوم است. این در حالیست که یووه فصل گذشته در جایگاه نهم این رده‌بندی قرار داشت. در این رده‌بندی تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و منچسترسیتی انگلیس که اغلب به عنوان ولخرج‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا شناخته می‌شوند، به ترتیب در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала