Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط انتقال پوگبا به یوونتوس؛ امره جان + 60 میلیون یورو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد اجازه داده  که پل پوگبا این باشگاه را در جنوری ترک کند اما به شرطی که یوونتوس 60 میلیون یورو و امره جان را به شیاطین سرخ واگذار کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "توتو اسپورت"، باشگاه منچستریونایتد در مذاکرات خود با یوونتوس درباره انتقال پل پوگبا به نتیجه رسیده و به پوگبا اطلاع داده که می‌تواند در ماه جنوری اولدترافورد را ترک کرده و راهی تورین شود. اما بر اساس این گزارش، شرطی که باشگاه یونایتد برای این انتقال معین کرده این است که یوونتوس علاوه بر پرداخت 60 میلیون یورو، امره جان ستاره خود را هم فورا به شیاطین سرخ واگذار کند.

پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انصراف قطعی رئال مادرید از خرید پوگبا

پوگبا روز یکشنبه بود که پس از حدود سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای منچستریونایتد به میدان رفت و عملکرد نسبتاً خوبی را هم از خود برجای گذاشت، هرچند نتوانست مانع شکست 2 بر صفر شیاطین سرخ مقابل واتفورد قعرنشین در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس شود. پوگبا 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل در 7 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و دو پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. قرارداد پوگبا با یونایتد تا 18ماه دیگر مهلت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала