Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گالاتاسرای ماتیچ را می خواهد

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر ماتیچ
ماتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه گالاتاسرای ترکیه به جمع مشتریان ماتیچ اضافه شد و قصد دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن بیازماید.

به گزارش اسپوتنیک، نمانیا ماتیچ هافبک صربستانی منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات مورد توجه چندین باشگاه قراردارد و از این میان، گالاتاسرای نیز می خواهد برای جذب او پیشنهاد بدهد.

ماتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ماتیچ از یونایتد رفتنی شد

ماتیچ که از زمان حضور اوله گونر سولسشیر روی نیمکت هدایت منچستریونایتد بیشتر نیمکت نشین شده، علاقمندی باشگاه های اتلتیکومادرید و تاتنهام را نیز به خود جلب کرده و احتمال جدایی‌ او در جنوری از من یونایتد جدی و بالاست.

بر اساس گزارش نشریه‌های انگلستانی، سرمربی نارویژی نام ماتیچ و مارکوس روخو را برای قرار گرفتن در لیست فروش، به باشگاه شریک ساخته است.

حالا نشریه ترکی زبان «فاناتیک» مدعی شده که باشگاه نام آشنای گالاتاسرای شرایط ماتیچ را رصد می کند در حالیکه قرارداد او در پایان فصل به اتمام می رسد، هرچند در این راه اتلتیکومادرید رقیب جدی این تیم محسوب می شود.

پیش از این نمانیا ماتیچ در چلسی زیر نظر ژوزه مورینیو بازی میکرد و سپس آقای خاص او را به منچستر آورد. این بازیکن در تازه‌ترین اظهاراتش از احتمال پیوستنش به تاتنهام و همکاری دوباره با مورینیو سخن زده است.

او گفته بود: در زندگی نمی‌توان حدس زد که چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر من بازیکن منچستریونایتد هستم و روی کار خودم کاملاً تمرکز دارم و در آینده باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

ستاره31 ساله صربستانی این فصل تنها در 7 بازی از رقابت‌های مختلف (3 بازی در لیگ برتر، 3 بازی در لیگ اروپا و یک بازی در جام اتحادیه) به میدان رفته و یک پاس گل نیز داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала