Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فنن‌دایک: رونالدو از بزرگان فوتبال جهان است

© Photo / AP Photo/Dave Thompson, AP Photo/Emilio Morenatti, REUTERS/Massimo Pincaمسی، رونالدو و فن دایک
مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن‌دایک، مدافع لیورپول به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را در جمع بزرگان فوتبال محسوب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدافع لیورپول در گفتگو با شبکه "الکاس قطر"، در پیوند به موضوعات سخن گفت. مدافع سرخ‌پوشان ابتدا در مورد مهاجم پرتگالی یوونتوس صحبت کرد. او در این خصوص اظهار داشت:« او را از بزرگان تاریخ فوتبال جهان دانست». او پیش‌بینی کرد که هافبک بارسلونا هم دو بار نامزد کسب توپ طلا شود. فن دایک در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد ماتیاس دی‌لیخت، مدافع هالندی گفت:«او بازیکنی بسیار باکیفیت و با استعداد است و به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل خواهد شد. او مدت‌ها می تواند بدرخشد و تازه در اول راه است».

فن‌دایک در ادامه صحبت‌هایش در مورد دی‌یونگ نیز اظهار داشت:«دی یانگ هم کاملا شبیه به دی لیخت است. او هم از بهترین‌هاست و حداقل برای دو بار نامزد کسب توپ طلا خواهد شد». مدافع لیورپول در پاسخ به این پرسش که حسرت چه چیزی می‌خوری و یا احساس پشیمانی می‌کند، گفت:« چیزی نیست که به خاطر نرسیدن به آن پشیمان باشم یا حسرت داشته باشم. به همه آنچه به دست آورده‌ام افتخار می‌کنم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در ادامه فصل جاری به نتایج خوب خود ادامه دهیم».

بخش پایانی صحبت‌های مدافع هالندی لیورپول درباره شخصیت‌های بزرگ فوتبال جهان بود. او در این مورد پاسخ‌های کوتاهی داد که به شرح زیر است:

یورگن کلوپ: یک رهبر

رونالد کومان: رهبری دیگر

پپ گواردیولا: مربی خوب

وسلی اسنایدر: اسطوره

یوهان کرویف: یکی از بزرگان تاریخ فوتبال جهان

اظهارات اخیر فن‌دایک پیش از مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در مورد ستاره پرتگالی با واکنش‌های بسیاری مواجه که حتا رونالدو خود نیز از آن احساس ناراحتی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала