Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول فوتبال ناب ارائه می‌دهد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی معتقد است که لیورپول زیباترین فوتبال را ارائه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی که سابقه هدایت تیم های روم، یوونتوس، میلان و تیم ملی روسیه را در کارنامه دارد، امروز در نشست ورزشی دبی، از لیورپول تمجید کرد و مدعی شد که این تیم زیباترین فوتبال را ارائه می‌دهد.

تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هانری: لیورپول با شکست رکورد آرسنال قهرمان لیگ برتر می شود
کاپلو در این مورد گفت:« لیورپول زیباترین فوتبال را به نمایش می‌ گذارد.این تیم با کلوپ بسیار خوب کار کرده است. وقتی یک تیم بازیکنان با کیفیتی در اختیار داشته باشد می‌تواند به سبک ‌های مختلفی بازی کند. لیورپول بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. در خط دروازه آلیسون بکر بسیار خوب است و در خط دفاعی هم بازیکنی مثل فن دایک را دارد. لیورپول توپ و میدان را در اختیار می گیرد و خیلی سریع با استفاده از سرعت مهاجمانش به کارهای هجومی روی می‌ آورد و این باعث شده تا پیروزی‌ های زیادی را کسب کند.»

کاپلو در حالی از این تیم ستایش می کند که این تیم در حال حاضر با 52 امتیاز از 18 بازی در رده نخست جدول لیگ برتر قراردارد و اکثر کارشناسان از همین حالا این تیم را قهرمان لیگ برتر انگلیس می دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала