Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی: شکستن رکورد زلاتان قابل افتخار است، در بارسلونا همه چیز را یاد گرفتم

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائورو ایکاردی در مورد شکستن رکورد زلاتان صحبت کرد و آن را افتخار بزرگی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، مائورو ایکاردی در حال حاضر به صورت قرضی در پی اس جی بازی می کند و در بازی هایی که برای این تیم انجام داده است، درخشان ظاهر شده است. این بازیکن با توجه به درخشش در این تیم، توجه باشگاه پی اس جی را جلب کرده است و مدیر ورزشی این باشگاه دوست دارد تا قرارداد ایکاردی را دائمی کند.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی برود؛ ایکاردی می‌ماند

ایکاردی اخیراً رکورد زلاتان را در این باشگاه شکست و سریعترین بازیکنی شد که به بیشترین گول در پاریسن جرمن رسیده است.

این بازیکن به شبکه تلویزیونی پی اس جی در این مورد گفت:« من نمی دانستم چنین رکوردی را شکستم و دستیابی به این نوع رکوردها و تاریخ سازی برای تیمی مثل پاریسن جرمن باعث افتخار است.»

این بازیکن در مورد اندوخته هایش در طول سال ها بازی در لیگ های اسپانیا، ایتالیا و فرانسه نیز صحبت کرد و باشگاه بارسلونا را بابت چیز هایی که آموخته بی نظیر خواند.

ایکاردی در این مورد گفت:« در بارسلونا چیزهای زیادی آموختم. فلسفه بازی این باشگاه بسیار قوی است و این موضوع به من در ایتالیا کمک کرد تا خودم را وفق دهم و جایگاهم را درک کنم. همین موضوع در مورد حرکت من در زمین نیز رخ می داد، زیرا در ایتالیا آنها به حرکاتی که من می کردم عادت نداشتند. همه این موارد باعث شد هوش فوتبالی من در زمین را افزایش داده و تاکتیک ها و تمرینات جسمانی، بازیکن امروزی را از من ساخته اند.»

این در حالیست که ایکاردی این روزها به شدت مورد علاقه باشگاه رئال مادرید قراردارد و این باشگاه دوست دارد تا این بازیکن را به برنابئو  منتقل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала