Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا به خواسته ویدال نه می گوید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرتور ویدال ستاره شیلیایی
آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا درمورد شکایت آرتورو ویدال مبنی بر عدم پرداخت پاداش فصل گذشته ایستادگی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آرتورو ویدال هافبک چیلیایی بارسلونا معتقد است که کارفرمایان فعلی وی 2.4 میلیون یورو به وی بدهکار هستند، اما باشگاه کاتالان نمی خواهد این پول را به او پرداخت کند.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تنش بالا گرفت ؛ ویدال از بارسلونا شکایت میکند

آنها فکر می کنند که او بازی های مورد نیاز را برای دریافت جایزه انجام نداده است و آنها در این مسئله روی پشتیبانی لالیگا از خود حساب می کنند.

این طور که معلوم میشود، ویدال تا پایان فصل در بارسلونا خواهد ماند مگر اینکه در نقل و انتقالات ماه جنوری پیشنهاد قابل قبولی دریافت کند.

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اینتر آمادگی پرداخت 12 میلیون یورو برای خرید این بازیکن را دارد، اما بارسلونا برای او قیمتی بسیار بالاتر از این ارزش قائل است.

ارنستو والورده هنوز هم هافبکی مناسب برای قرارگرفتن در خط میانی در کنار سرخیو بوسکتس و فرنکی دی یونگ به عنوان مثلث خط میانی نمی بیند به خصوص بعد از اینکه کارلس آلنیا با انتقالی قرضی تا پایان فصل به رئال بتیس واگذار شده است و آرتور ملو هم این اواخر غیبت های زیادی در ترکیب بلوگرانا دارد.

ویدال همواره گفته است که پس از بازگشت از تعطیلات کریسمس، آینده خود را با بارسلونا بحث خواهد کرد اما باشگاه قصد ندارد این کار را انجام دهد.

آنها نمی خواهند به خواسته های او و شکایات مداوم وی در طول زمان بازی تسلیم شوند و این باشگاه فقط در تابستان به فکر فروش او خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала