Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان جنگ لفظی استاد و شاگرد، مورنو: مدیون لوئیز انریکه هستم

© REUTERS / Sergio Perezروبرت مورنو سرمربی موناکو
روبرت مورنو سرمربی موناکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابرت مورنو سرمربی جدید باشگاه موناکو در مراسم معارفه اش مدعی شد که 9 سال فوق العاده را با انریکه سپری کرده و مدیون زحماتش است.

به گزارش اسپوتنیک، روبرت مورنو مدتی قبل از هدایت تیم ملی اسپانیا برکنار شد و لوئیز انریکه دوباره هدایت این تیم را به عهده گرفت. پس از اخراج مورنو روابطش با انریکه به تیرگی کشید و هر دو به آدرس همدیگر حرف های زشتی گفتند.

استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دستیار جنجالی انریکه سرمربی موناکو شد

روبرت مورنو که به تازه گی هدایت موناکو را به عهده گرفته است، در مراسم معارفه اش به این جنگ لفظی پایان داد و انریکه را سزاوار احترام خواند.

مورنو به رسانه های فرانسوی گفت:« من 9 سال فوق العاده را در کنار لوئیز انریکه سپری کردم و چیزهای زیادی از او آموختم. من چیزی جز قدردانی برای او ندارم . آنچه که چند هفته پیش اتفاق افتاده است در گذشته است.»
مورنو در ادامه در مورد لیگ فرانسه و باشگاه موناکو نیز صحبت کرد وگفت:« اجازه دهید به زبان فرانسوی صحبت کنم زیرا این نوعی از احترام است. برای من ارتباط با بازیکنانم بسیار مهم است و از آمدن به لیگ فرانسه خوشحالم. من 28 سال است مربی هستم و از 14 سالگی به این حرفه آغاز کرده ام. سیستم خود را به بازیکنان روشن می سازم زیرا فوتبال بسیار پیچیده است.»

مورنو در حالی هدایت موناکو را به عهده می گیرد که این تیم وضعیت خوبی ندارد و در رده های آخر جدول جا خوش کرده است.

این در حالیست که این تیم دو مربی ژاردیم و هانری از آغاز فصل تا به حال اخراج کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала