Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برایتون 1 – چلسی 1؛ توقف شاگردان لمپارد با گُل تماشایی ستاره ایرانی (ویدیو)

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی در بازی آغازین خود در سال 2020 و دهه‌ی جدید لیگ برتر انگلیس به نتیجه بهتر از تساوی خارج از خانه دست نیافت.

به گزارش اسپوتنیک، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) به وقت افغانستان با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها برایتون در روزی که علیرضا جهانبخش را روی نیمکت داشت مقابل مهمانش، چلسی به نتیجه تساوی یک - یک رضایت داد.

سراز آسپیلیکوئتا که در این بازی برای صدمین بازی بازوبند کاپیتانی چلسی را به بازو داشت، در دقیقه 10 برای تیم تحت‌هدایت فرانک لمپارد گلزنی کرد تا اولین گل لیگ برتر در سال 2020 به نام این مدافع اسپانیایی به ثبت برسد. البته این پایان کار نبود و علیرضا جهانبخش، بال ایرانی برایتون که در دقیقه 69 به جای آرون موی وارد زمین شده بود، در دقیقه 84 با زیبایی هرچه تمام‌تر گل تساوی تیمش را با یک ضربه قیچی به ثمر رساند.

در بازی همزمان هم استون‌‌ویلا در خانه برنلی به برتری 2 بر یک دست یافت. وزلی مورائس در دقیقه 27 و جک گریلیش در دقیقه 41 برای استون‌ ویلا در این دیدار گلزنی کردند.کریس وود هم در دقیقه 81 برای برنلی موفق به گلزنی شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала