Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

 گواردیولا: سیتی تسلیم‌ناپذیر است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با توجه به فاصله بسیاری که تیمش با صدر جدول رده‌بندی دارد، تاکید کرد که هیچ گاهی تسلیم نمی‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "سان" انگلیس، منچستر سیتی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. گواردیولا پس از پایان پازی با حضور در نشست خبری اظهار داشت:«بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان جوان راضی هستم. بازی کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است با این حال با وجود خستگی و فشار زیاد بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سه امتیاز حساس دیگر را به دست آوردیم و به لسترسیتی نزدیک‌تر شدیم».

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سیتی 2 – اورتون 1؛ جدال مربیان درجه یک و مهاجمان برازیلی را گواردیولا و ژسوس برنده شدند

سمربی شیاطین سرخ در پیوند به فاصله بسیاری که تیمش با صدر جدول رده‌بندی دارد گفت:«ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم. سیتی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. جام اتحادیه و حذفی را هم داریم. لیگ قهرمانان اروپا هم هست. وقتی فاصله با صدر بیش‌تر می‌شود بعضی ناامید و تسلیم می‌شوند اما من این‌گونه نیستم».

گواردیولا در پایان صحبت‌هایش در مورد ژسوس و آگوئرو، دو مهاجم تیمش نیز اظهار داشت:«ژسوس مهاجم ممتازی است اما آگوئرو بازیکنی بدون جایگزین در سیتی است. او برای هواداران ما به خاطر گلی که برابر کوئیز پارک رنجرز زد یک نماد محسوب می‌شود». آگوئرو در سال 2012 با گلی که در لحظات پایانی برابر کوئینز پارک به ثمر رساند سیتی را بعد از 44 سال به قهرمانی در لیگ جزیره رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала