Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف شکست ناپذیری یونایتد مقابل تیم های بزرگ لیگ جزیره

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در ادامه هفته 21 لیگ برتر مقابل آرسنال در مسابقه سنی این رقابت ها شکست خورد تا یک رکورد خوب نصیب سرمربی یونایتد نشود.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته 21 لیگ برتر منچستریونایتد با دو گل به آرسنال باخت تا ضمن کسب اولین برد آرسنال با میکل آرتتا، اوله گونار سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ نیز ار ثبت یک رکورد جالب محروم شود.

تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرسنال 2 – منچستر 0؛ اولین برد دوران آرتتای تو‌پ‌چی‌ها در برابر یونایتد رقم خورد

منچستر در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس در مقابل تیم های بالا جدولی و صاحب فوتبال جزیره تا قبل از بازی دیشب هرگز شکست نخورده بود.

یونایتد در این فصل از رقابت ها در دو بازی رفت و برگشت مقابل چلسی به برتری رسید، در تقابل با لیورپول صدرنشین و آماده یورگن کلوپ به تساوی یک بر یک رسید، منچسترسیتی را با نتیجه دو بر یک شکست داد، تیم فوتبال تاتنهام را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت، اما شب گذشته با وجودی که در بازی رفت با آرسنال یک بر یک کرده بود، فرصت پیروزی مقابل یکی دیگر از تیم های بزرگ را از دست داد تا روند شکست ناپذیری های این تیم مقابل تیم های بزرگ توقف داده شود.

یونایتدی ها با قبولی شکست دیشب 31 امتیازی در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماندند.

البته شیاطین سرخ خوش شانس بودند زیرا تیم هم چلسی متوقف شد و هم تاتنهام تعقیب کننده یونایتدی سال جدید را با شکست شروع کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала