Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و اهداف بزرگ در 2020

© Photo / CR7 / CR7رونالدو مهاجم جدید باشگاه یوونتوس
رونالدو مهاجم جدید باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بدون شک رونالدو در سال 2020 برای گرفتن افتخارات فردی و تیمی تلاش مضاعفی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سال 2019 به هیچ عنوان برای کریس رونالدویی که همیشه به دنبال کسب افتخار و جایگاه خوب است، سال خوبی نبود.

او با پیراهن یوونتوس قهرمان سری آ شد ولی نتوانست به صورت باید و شاید در گلزنی و درخشش فردی موفق شود، در واقع آمار نشان میدهد او نسبت به چند سال گذشته کمترین آمار گلزنی در سال را داشته است. او سال 2019 را با 38 گل به پایان رساند تا نشان دهد خیلی سال خوبی را سپری نکرده است.

مهم ترین چیزی که او و یوونتوس از دست دادند، قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان بود.

رونالدو با این حال توانست در سال 2019 جایزه بهترین بازیکن سری آ را کسب کند و از سوی گلوب ساکر نیز به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد، اما رونالدو در مراسم های معتبر هیچ جایزه ای دریافت نکرد.

او ابتدا عنوان بهترین بازیکن سال اروپا در قابت با مسی و فن دایک از دست داد و سپس در انتخاب بهترین بازیکن سال از سوی فیفا نیز رقابت را به مسی باخت.

سی آر سون دیگر جایره معتبر سال یعنی توپ طلا را هم نتوانست کسب کند تا رقیب دیرنه اش مسی این جایزه را برای ششمین بار تصاحب کند.

با این حال تجربه نشان داده رونالدو هر زمانی که مسی او از پیشی گرفته است، با تلاش و کوشش خود را به او رسانده و نگذاشته است تا رقابت میان او و مسی زیاد شود.

حالا مسی نسبت به وی یک توپ طلا و دو کفش طلا بیشتر دارد، هر چند رونالدو دو جایزه د بست فیفا دارد ولی مسی تنها یک بار از سوی فیفا موفق به کسب جایزه د بست شده است.

رونالدوی 34 ساله در سال 2020 برای رسیدن به کفش طلا باید تلاش زیادی بکند، زیرا او فاصله زیادی با رقبایش در جدول گلزنان دارد. در حال حاضر او با گذشت 17 مسابقه از رقابت های سر آ تنها 10 گل زده و هفت گل تا چیرو ایموبیله لاتزیو فاصله دارد، البته او برای رسیدن به عنوان برترین گلزن رقابت های باشگاهی باید با بازیکنان دیگری از جمله مسی و بنزما در لالیگا و لواندوفسکی و ورنر در بوندسلیگا رقابت کند که کار آسانی به نظر نمیرسد.

میماند توپ طلا و جایزه د بست فیفا، بدون شک رونالدو برای این که بتواند در سال 2020 در گرفتن توپ طلا به مسی برسد و جایزه د بست را نیز از جانب فیفا دریافت کند، در کنار درخشش فردی باید با یوونتوس نیز فاتح رقابت های مهم شود.

قهرمانی در سری آ و مهم ترین آن قهرمانی در اروپا یکی از مهم ترین اهدافی است که بیانکونری و ستاره اش آن را در 2020 دنبال میکنند.

یکی دیگر از اهداف رونالدو در سال 2020 رسیدن به رکورد علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران است. رونالدو با پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش 99 بار موفق به گلزنی شده است. او برای رسیدن به علی دایی ایرانی و عنوان آقای گلی جهان در رده ملی باید 10 گل دیگر به رقبای پرتغال بزند.

قهرمانی در یورو 2020 نیز به عنوان یکی از اهداف بزرگ کریستیانو است که بدون شک میتواند انگیزه مضاعفی برای این ستاره خسته گی ناپذیر باشد.

نکته مهم برای او این است که اگر او در رقابت های یورو 2020 تنها یک بار موفق به گلزنی شود، عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت های جام ملت های اروپا را کسب خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала