Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه پربازدید ترین باشگاه در ترانسفر مارکت بارسا و رئال دوم و سوم+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سایت معتبر ترانسفر مارکت فهرست پر بازدیدترین باشگاه‌های فوتبال جهان را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سایت اینترنتی ترانسفر مارکت که روی قیمت‌گذاری روی بازیکنان فوتبال و تیم‌های این رشته‌ی ورزشی مهیج ایفای عمل می‌کنند همواره به عنوان یکی از موثق‌ترین منابع برای دیدن مشخصات بازیکنان و تیم‌های فوتبال می‌باشد و خیل زیادی از کاربران اینترنت بخاطر دانستن مشخصات و اطلاعات و آمار بازیکنان و تیم‌های مختلف به این سایت مراجعه می‌کنند.

در همین این وب‌سایت فهرستی 15 تیمی از پر بازدید ترین باشگاه‌ها را منتشر کرده است که نام باشگاه فوتبال یوونتوس در صدر این فهرست دیده می‌شود وباشگاه‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا در تعقیب این تیم قرار دارند.

ترانسفر مارکت در اینستاگرام اعلام کرد بازیکنان یوونتوس بیشترین بازدید کننده از این سایت در سال 2019 را داشتند. بارسلونا دومین تیم از این لحاظ درین سایت بوده در رده‌های بعدی رئال مادرید اسپانیا، گالاتاسرای و فنرباغچه ترکیه قرار دارند.

فهرست کامل 15 تیم در سال 2019

1-  یوونتوس، 2- بارسلونا، 3- رئال مادرید، 4- گالاتاسرای، 5- فنرباغچه، 6- پاری‌سن‌ژرمن، 7- بایرن مونیخ، 8- لیورپول، 9- منچستر سیتی، 10- بوروسیا دورتموند، 11- آرسنال، 12- چلسی، 13- آث میلان، 14- منچستر یونایتد، 15- بشیکتاش

عکس:

View this post on Instagram

A post shared by Transfermarkt (@transfermarkt_official) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала