Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هرگز زیر سایه رونی و رونالدو نبودم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نانی
نانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نانی وینگر پیشین منچستریونایتد می گوید وی در زمان حضور در اولدترافورد هرگز احساس نکرده که در زیر سایه کریستیانو رونالدو و وین رونی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکن ملی‌پوش پرتگال پرتغال که اکنون 33 سال دارد، پس از موفقیت و درخشش مثل رونالدو در اسپورتینگ لیسبون، به منچستر یونایتد آمد و 8 فصل را بین 2007 و 2015 در یونایتد گذراند.

نانی در یونایتد چهار قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد که بیش از 200 بازی در آن حضور داشته است، در حالی که رونالدو دو فصل پس از پیوستن نانی، به رئال مادرید رفت.

ناني در پاسخ به اين سؤال كه آيا وي آن را شانس خروج از سايه رونالدو مي داند، پاسخ داد: "نه. من هرگز در سایه رونالدو ، [رایان] گیگز یا رونی احساس نکردم.

و در آن زمان هیچ سایه ای وجود نداشت. ما یک تیم خارق العاده داشتیم.

من بارها با رونالدو به عنوان شروع کننده بازی کردم. تیم ما دو یا سه سبک بازی داشت و وقتی به مصاف تیم های خاصی می رسید نانی و رونالدو بودند، در حالی که سایرین با رونی رونالدو بودند.

وی گفت: "من خوش شانس بودم كه وقتی به منچستر آمدم، در دو سال اول خود در آنجا بازی های زیادی انجام دادم و یكی از پراكنده ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا بودم. بنابراین دلیلی برای شکایت ندارم. "

با حضور نانی و رونالدو، هر دو برای پرتگال گسترده بازی کردند و هر دو از یک باشگاه خریده شدند، مقایسه این دو اجتناب ناپذیر بود.

وقتی رونالدو در تابستان 2009 از یونایتد رفت، عده ای نانی را جایگزین او دانستند.

او تا آن زمان بیش از 70 بازی رقابتی برای یونایتد انجام داده بود، اما انتظارات از وی افزایش یافته بود.

نانی می گوید: "وقتی کریستیانو رفت، توهم ایجاد شد." مردم می گفتند من و رونالدو یک سبک بسیار مشابه داریم، مقایسه های زیادی وجود دارد و آنها می خواستند جایگزینی برای او انجام دهیم و آنها هم من را داشتند.

"اما آنها اشتباه كردند. آنها نباید می‌گفتند که ما رونالدو جدید داریم، آنها باید می گفتند که ما نانی داریم. بهتر یا بدتر، با کیفیت های مختلف.

وی گفت: "در دو سال اول پس از خروج رونالدو، اوقات خوبی داشتم. سپس من بدبختی را متحمل شدم و بعد از بهبودی فرمم افتاد.

وی گفت: "من دیگر انتظارات را برآورده نکردم، شاید برای تولید همان شماره های رونالدو، همان تعداد گل ها بود.

"اما من بازیکن دیگری بودم. من هیچ وقت گل های زیادی نزدم، اما پاس گل بیشتری دادم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала