Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک تیم قهرمان لالیگا و یک تیم دیگر قهرمان لیگ قهرمانان؛ بقیه احمق اند؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیزو سرمربی رئال مادرید فکر نمی‌کند که همه چیز به قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا خلاصه شود.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان عدم موفقیت رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان را یک فاجعه نمی داند و معتقد است اگر تیم او تمام تلاشش را به خرج دهد، ارزش خاص خود را خواهد داشت.

رئال مادرید فردا در اولین بازی خود در سال 2020 در زمین ختافه به مصاف این تیم خواهد رفت. کهکشانی ها در سه بازی آخر فصل خود به سه تساوی متوالی دست یافتند و تنها یک گل به ثمر رساندند. رئال با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در رده دوم لالیگا قرار دارد.

زین الدین سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:" فکر نمی کنم زدن یک گل در سه بازی گذشته یک مشکل جدی در تیم باشد. قبلا هم گفته ام که در برخی بازی ها پیش می آید که در گلزنی دقت لازم را نداشته باشیم و این در سه بازی گذشته رخ داد ولی مهم تلاش و تمرین روزانه است. خیالم از بابت گل آسوده است و مطمئنم که گلزنی های مان شروع خواهد شد."

فاجعه در صورت جام نگرفتن در سال 2020: فاجعه یعنی تمام توان تان را در زمین نگذارید و اینکه برای کسب جام به اندازه کافی نجنگید. این یعنی فاجعه. مهم این است که در زمین همه انرژی تان را بگذارید و سپس خواهیم دید که شرایط چگونه خواهد شد. یک تیم لالیگا را فتح می کند و یک تیم دیگر هم لیگ قهرمانان است. این یعنی مابقی تیم ها احمق هستند؟ فکر نمی کنم اینطور باشد."

هازارد:" او 100 درصد در سوپرکاپ اسپانیا حاضر نخواهد بود. ادن با ما به عربستان نخواهد آمد و پس از سوپرکاپ انتظار دارم که رفته رفته به شرایط بازی نزدیک شود."

انتقال قطعی یا قرضی براهیم دیاز و ماریانو در زمستان: فکر نمی کنم اینطور باشد. می دانم که بازی نکردن این بازیکنان یک مشکل برای شان محسوب می شود ولی من با همه صحبت می کنم. هر بازیکن باید آماده باشد تا وقتی مربی به او فرصت می دهد، از آن استفاده کند با این حال تا 31 ژانویه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من روی همه حساب می کنم و یک مجموعه باکیفیت در اختیار دارم. از داشته هایم به موقع استفاده می کنم ولی طبیعی است که به یک عده بیشتر بازی برسد. سیستم چرخشی به خیلی مسائل بستگی دارد و بر اساس شرایط حریف تصمیم می گیرم که ترکیب چگونه باشد. الان دو یا سه بازیکن مصدوم داریم و خوشحالم که مابقی در دسترس هستند."

رئال در سال 2019: فصل گذشته امتیازهای زیادی در لالیگا از دست دادیم و این یک واقعیت است ولی باید شایستگی حریفان را نیز در نظر گرفت. مهم این است که همه توان تان را بگذارید. می توان در یک تورنمنت ناموفق بود ولی اگر همه تلاش تان را کرده باشید، به اندازه خودش ارزش دارد."

لیگ قهرمانان یا لالیگا؟" همه از دشواری های لیگ قهرمانان آگاهیم و می دانیم که تیم ها در چه سطح بالایی قرار دارند. در لالیگا اما قهرمانی لذت خودش را دارد چرا که پس از ماه ها و انجام بازی های زیاد، مزدتان را می گیرید. من یک خاطره خوب از لالیگا دارم که به بازی آخر(فصل 17-2016) در زمین مالاگا و قطعی شدن قهرمانی مان بر می گردد. هم لالیگا و هم لیگ قهرمانان دشواری های خاص خودشان را دارند."

امباپه وپوگبا:" من فقط در مورد بازیکنان خودم حرف می زنم و تنها به آنها فکر می کنم. در مورد پل متاسفم که بازهم دچار مصدومیت شده و امیدوارم زودتر به میادین برگردد."

ختافه:" عملکرد این تیم در فصل جاری 10 از 10 است و مثل فصل قبل عالی کار کرده است. آنها تیم بسیار خوبی هستند. قرار گرفتن در رده های بالای جدول کار آسانی نیست و این نشان می دهد که ختافه کارش را به خوبی انجام داده است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала