Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ و سولسشایر نامزدهای کسب جایزه بهترین مربی ماه لیگ انگلیس+ عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و اوله‌گونار سولسشایر سرمربی منچستر یونایتد به همراه سرمربی واتفورد نامزدان کسب جایزه بهترین سرمربی لیگ برتر در ماه دسمبر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، نیگل پیرسون سرمربی جدید تیم فوتبال واتفورد در کنار یورگن کلوپ و اوله گونار سولسشایر به عنوان نامزدان سرمربی لیگ برتر در ماه دسمبر معرفی شده اند.

پیرسون پس از انتصاب در ماه گذشته، به عنوان سرمربی واتفورد از شروع خوبی در روی نیمکت این تیم برخوردار شده است و در دو دیدار از چهار بازی موفق به پیروزی شده است.

هورنتس منچستریونایتد و استون ویلا را در ویکاراج رود شکست داد و یک امتیاز چشمگیر در شفیلد یونایتد کسب کرد زیرا که قبل از این فاصله این تیم با تیم هفدهم جدول فقط دو امتیاز بود.

یورگن کلوپ پس از هدایت لیورپول به پنج برد از پنج بازی در ماه دسمبر، در شارت‌لیست به پیرسون پیوست.

آنها با یک بازی کمتر صدرنشینی خود را در صدر جدول با 13 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم لستر ادامه می‌دهند وپیروزی‌هایی امثال اورتون در دربی مرسی‌ساید و لستر رده دومی را ثبت کردند و فقط دو گل دریافت کردند.

نامزدی سولسشایر پس از آن است که منچستر یونایتد در طی ماه دسمبر از نهم به پنجم منتقل شد و فاصله تا چلسی مقام چهارمی را از هشت امتیاز به پنج کاهش داد.

آنها از هفت مسابقه خود در چهار مسابقه پیروز شدند، از جمله بردهای مهم و ارزشمند در برابر تیم‌های بزرگ تاتنهام و منچسترسیتی.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала