Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل اصلی تصمیم به ترک نیمار از پی‌اس‌جی فاش شد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن پس از شکست تیمش برابر منچستریونایتد تصمیم قطعی خود برای جدایی از پاریسی ها را گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکیپ" فرانسه، چند ماه طول کشید تا نیمار بداند انتقالش از بارسا به پاری‌سن‌جرمن اشتباه بوده است، این موضوع از سوی دوستان و نماینده و حتا خود نیمار به بارسا ابلاغ شد و بارسلونا هم تلاش را برای بازگرداندن او انجام داد اما در نهایت موفق به این کار نشد. نیمار تابستان گذشته به هر دری زد تا از این باشگاه پاریسی جدا شود و به لالیگا برگردد. رئال و بارسا اهداف او بودند ولی این بارسا بود که تلاشی جدی تر داشت. تلاش هایی که با توقعات مالی بالای پی‌اس‌جی به نتیجه نرسید اما نیمار در انتهای فصل جاری با استفاده از قوانین فیفا می تواند پس از پرداخت 180 میلیون یورو غرامت، قراردادش را فسخ کند.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قسمت دوم سریال بارسا – نیمار بزودی..

نیمار که نامش با بارسلونا گره خورده است و این ربطی به حضور او در بارسا یا در تیم دیگری ندارد، مدتی پیش بود که رسانه L'Equipe  مصاحبه را از دوست نیمار منتشر کرد که احتمال ماندن او  در پاریس را مطرح کرده بود اما همان رسانه حالا طی گزارشی اعلام کرده است که او تصمیم به ترک گرفته است. بیشترین تلاش نیمار برای بازگشت به بارسا طی تابستان گذشته رخ داد یکی از دوستان نزدیک نیمار به رسانه L'Equipe علت این تصمیم او را فاش کرده است:«شکست مقابل منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان سال گذشته علت این تصمیم بود، او آمده بود که با پی‌اس‌جی کارهای بزرگی انجام دهد اما بعد از آن بازی متوجه شد که او نمیتواند در پی‌اس‌جی به این موفقیت ها برسد».

نیمار تابستان 2017 و تنها سه ماه پس از جدایی از بارسا نزد هم تیمی های سابقش ابراز پشیمانی کرده بود و هنوز نیز پشیمان است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала