Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست عجیب یونایتد از رئال برای انتقال پوگبا

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یونایتد خواهان معاوضه تونی کروس با پل پوگبا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید در تابستان گذشته به شدت خواهان به خدمت گرفتن پوگبا از یونایتد بود اما این باشگاه نمی خواهد هافبک فرانسوی اش را به فروش برساند.

رایان گیگز سرمربی ولز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برای سولسشر متاسفم، یونایتد باید پوگبا را بفروشد

زیدان اما اصرار به جذب پوگبا دارد و از مدیران رئال مادرید خواسته تا هر طوری شده این هافبک فرانسوی را به مادرید منتقل کنند.

باشگاه یونایتد اخیراً حاضر شده است تا پوگبا را به رئال مادرید بفروشد اما با شرط عجیب که قبول کردن آن شاید برای زیدان و مدیران رئال مادرید دشوار باشد.

این باشگاه می خواهد که در ازای انتقال پوگبا به رئال مادرید، تونی کروس از این تیم به منچستر منتقل شود و مقدار پول نقد نیز دریافت کند.

نشریه سان در گزارش مدعی شده که این احتمال وجود دارد که رئال مادرید و منچستر یونایتد برای تبادله کروس و پوگبا وارد مذاکره شوند و این انتقال در روزهای آتی ممکن رنگ حقیقت به خود بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала