Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو رهبر روحی و تکنیکی رئالی‌ها بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین رئال مادرید به این باور است که رونالدو رهبر روحی و تکنیکی رئال مادرید در زمین بود.

به گزارش اسپوتنیک، فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید درباره جدایی رونالدو و جای خالی این بازیکن در ترکیب رئال مادرید اظهار داشته که ستاره پرتگالی رهبر روحی و تکنیکی کهکشانی‌ها بوده است. او در این مورد گفت: «کریستیانو یک بازیکن بی نظیر برای هر تیمی است. رئال مادرید از جای خالی او و جدایی اش ضربه خورد و با این که کریم بنزما تلاش کرده جای خالی این بازیکن را پر کند اما آنها یک رهبر روحی و تکنیکی را در زمین از دست دادند».

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو به تمرینات برگشت

کاپلو در بخش دیگری از سخنانش در مورد شرایط گرت بیل، بازیکن ولزی این تیم صحبت کرد. سرمربی کهکشانی‌ها در این باره گفت:«بیل ظرفیت این که یک بازیکن بی نظیر باشد را دارد. احاس من این است که فوتبال دیگر اولویت او در زندگی نیست. بیل از نظر من یک بازیکن پریشان است. من بسیار دوستش دارم، او قوی و سریع است که برای فوتبال مدرن عالی است. اگر امروزه می خواهید یک قهرمان باشید، باید صد در صد متمرکز و مراقب زندگی ورزشی خودتان باشید».

ابهامات درباره آینده بازیکن ولزی در سانتیاگو برنابئو همچنان ادامه دارد. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تابستان گذشته بارها اعلام کرد که خواهان جدایی این بازیکن است اما در نهایت این اتفاق عملی نشد. او در آستانه انتقال به یک باشگاه چینی قرار داشت اما دو باشگاه به توافق مالی نرسیدند. بازیکن تیم ملی ولز به رئال برگشت اما با مصدومیت های متوالی باز هم نتوانست خود را در تیم تحت هدایت زیدان ثابت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала