Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: اورتون با حضور آنچلوتی رقیب خطرناکی شده است

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ  Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول به این بارو است که حضور کارلو آنچلوتی روی نمیکت اورتون باعث شده که این تیم به رقیب خطرناک تری برای لیورپول در رقابت های جام حذفی انگلیس تبدیل شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، دیدار روز یکشنبه دو تیم اولین حضور آنچلوتی روی نیمکت اورتون در برابر یک تیم قدرتمند و معروف خواهد بود. این دو مربی پیش از این در طول دوران حرفه ای خود بارها با هم روبرو شده اند که نمونه آن همگروهی در لیگ قهرمانان در هر دو فصل گذشته بوده است. لیورپول تنها در یکی از 4 دیدار با تیم آنچلوتی پیروز شد و دو شکست را نیز پذیرفت. این در حالی است که کلوپ در دوران حضور در دورتموند در فصل 14 - 2013 با رئال مادرید آنچلوتی نیز روبرو شده بود که در آن زمان نیز شکست خورده بود.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پاسخ منفی کلوپ به پی اس جی ؛ در آنفیلد خوشحالم

اکنون در آستانه دیدار دو تیم، سرمربی آلمانی در ستون خود برای برنامه روز مسابقه رسمی لیورپول نوشت:«تاثیر او در اورتون خیلی زود مشخص شده است. ما می توانیم این موضوع را از تجزیه و تحلیل ها متوجه شویم. او همچنین در انتخاب دانکن فرگوسن به عنوان دستیار بسیار با هوش عمل کرده است. اورتون همواره یک رقیب دشوار برای ما بوده است. به نظر من با وجود کارلتو، آن ها خطرناک تر از قبل شده اند. ما به این دیدار مانند یک فرصت نگاه می کنیم. ما می دانیم هواداران چه انتظاراتی دارند».

لیورپول امروز از سری مسابقات دور سوم جام حذفی انگلیس میزبان اورتون خواهد بود. طی فصول اخیر یورگن کلوپ و کارلو آنچلوتی بارها مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала