Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ثبت رکورد جدید برای کاوانی در پی‌اس‌جی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌جرمن با دو گلی که در دیدار برابر مانتری به ثمر رساند یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسپورت"، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌جرمن در دیدار برابر مانتری که با پیروزی پر گل تیمش به پایان رسید توانست دو گل به ثمر رساند. او با این دو گلی که به ثمر رساند یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند. کاوانی تعداد گل‌های خود را در جام حذفی با پیراهن پی‌اس‌جی به عدد 16 رساند که این بهترین آمار در دوران مالکیت ناصر الخلیفه قطری بر پی‌اس‌جی است.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش توخل به جدایی کاوانی از پی‌اس‌جی

ستاره اروگوئه‌ای پاری سن جرمن اخیرا با شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره انتقال قریب‌الوقوعش به اتلتیکو مادرید مواجه بوده است. بر اساس این گزارشها کاوانی یا در ماه ژانویه یا حداکثر در تابستان آینده به واندا مترو پولیتانو منتقل خواهد شد. اما توماس توخل، سرمربی پی‌اس‌جی می‌گوید اطمینان دارد که کاوانی امسال زمستان هیچ جا نخواهد رفت و او را تا پایان فصل جاری در اختیار خواهد داشت.

کاوانی که در دوران الخلیفی راهی پاری سن ژرمن شد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی هم به شمار می‌آید. او تا پایان فصل جاری با پاری سن جرمن قرارداد دارد و باید دید که آیا با وجود پیشنهادهای خوبی که دارد حاضر است که تیم را ترک کند یا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала