Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره ناراضی بارسلونا در آستانه پیوستن اینتر

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرتور ویدال Футбол. Кубок конфедераций-2017. Церемония награждения
آرتور ویدال    Футбол. Кубок конфедераций-2017. Церемония награждения - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، مدیر برنامه‌های هافبک شیلیایی بارسلونا برای مذاکره با باشگاه اینتر به ایتالیا سفر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کالچو مرکاتو،  سران باشگاه اینتر همچنان اصرار به جذب آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا دارد. در جدیدترین خبر مدیر برنامه ویدال به ایتالیا آمده تا با سران باشگاه نراتزوی جلسه برگزار کند. والورده رفتن این هافبک را نپذیرفته ولی ویدال همچنان اصرار دارد تا راهی اینتر شود. مسئولان باشگاه ایتالیایی با مدیر برنامه ویدال دیدار می کنند تا درباره جذب نهایی او صحبت کنند. پیش از این نراتزوری برای جذب این هافبک پیشنهاد 13 میلیون یورویی ارائه داده بود ولی بارسلونا نپذیرفت.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ویدال در میانه جنوری به اینتر می رود

ویدال در زمان مربیگری کونته در یوونتوس زیرنظرش کار می کرد به همین خاطر ارتباط نزدیکی با او دارد. هافبک تیم ملی شیلی اصرار دارد تا بار دیگر زیرنظر او کار کند. در همین رابطه نشریه اسپورت چاپ، ایالت کاتالونیا، صفحه اصلی امروز خود را به حواشی مربوط به جدایی ستاره 32 ساله و شیلیایی بارسلونا یعنی آرتور ویدال اختصاص داده است. اسپورت با تیتر " تو خواهی ماند" مدعی شده که آرتور ویدال در بارسلونا ماندگار خواهد شد.

آرتور ویدال در تابستان سال 2018  با قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. این ستاره شیلیایی اما از زمان پیوستن به بارسلونا نتوانسته خودش را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند و طی این دو فصل اکثراً به عنوان یک بازیکن تعویضی برای بلوگرانا به میدان رفته است. با این وجود هر گاه که ویدال در ترکیب آبی اناری ها قرار گرفته، عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала