Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت ستاره جنجالی ترکیه به بارسلونا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توران
توران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه ترکیه‌ای روز یکشنبه گزارش داده است که این بازیکن و مدیر گالاتاسرای برای فسخ قرارداد به توافق رسیده اند.

به گزارش اسپوتنیک،  باشگاه استانبول باشاک‌شهیر ساعاتی پیش به گونه‌ای رسمی اعلام کرد که با توافقی دوجانبه قرارداد آردا توران با این باشگاه فسخ شده است. به این ترتیب این هافبک ترکیه‌ای که تا پایان ماه جون 2020 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد، باید به این باشگاه  اسپانیایی بازگردد. َآردا توران با فسخ قرارداد قرضی  با باشاک شهیر در حال حاضر دوباره بازیکن بارسلونا محسوب خواهد شد. رسانه‌های ترکیه‌ای خبر داده‌اند که این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به گالاتاسرای برمی‌گردد. او اخیراً به دیدار فاتح تریم، سرمربی نامدار گالاتاسرای رفت و به نوعی کدروتی که چندی پیش بین آنها به وجود آمده بود، برطرف شد.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
‌رقابت غول‌های اروپا بر سر جذب ستاره گران‌قیمت بارسلونا

در بخشی از بیانیه‌ای این باشگاه آمده است:«دوست داریم از آردا توران یکی از مهمترینن بازیکنان فوتبال ترکیه با بیشی از یکصد بازی ملی تشکر کنیم که تلاش هایش را برای تیم ما داشت و در ادامه دوران فوتبالش برای او آرزوی موفقیت می کنیم».

توران 32 ساله که در سال 2015 از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست، در ماه جنوری 2018 بود که با قرارداد قرضی راهی استانبول باشاک‌شهیر شد و در این مدت 42 بازی در رقابت‌های مختلف برای این تیم انجام داد و 2 گل نیز به ثمر رساند. او این فصل در 12 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم ترکیه‌ای بازی کرده است.

آردا فعلا بازیکن آبی‌اناری‌ها به حساب میاید و گالاتاسرای جذب وی باید با این باشگاه تماس بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала